رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سلطانی‌فر می‌تواند ورزش را به اهداف متعالی خود در عرصه داخلی و بین‌المللی نزدیک و نزدیک‌تر کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی با اشاره به معرفی سلطانی‌فر و صالحی‌امیری به‌ عنوان گزینه‌های تصدی وزارتخانه های ورزش و ارشاد گفت: خوشبختانه هر دو عزیزی که از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شده‌اند از مدیران با تجربه کشور در عرصه‌های مختلف اجرایی هستند که  تجارب و شناخت کافی نسبت به شرایط و نیاز فعلی جامعه به‌خصوص در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارند. روحیه تعاملی و اشراف بر نیازها و درخواست‌های طیف وسیعی از جوانان و مردم  از مسئولان نیز از دیگر داشته‌های این دو عزیز است که مطمئنا می‌تواند منشا خیر برای کشورمان باشدکه این حسن انتخاب و تدبیر از سوی دولت جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: بدون تردید سلطانی‌فر که سابقه حضور در پست‌های مهم و اجرایی ورزش را داشته با شناخت خوبی که از این جامعه دارد، می‌تواند ورزش را به اهداف متعالی خود در عرصه داخلی و بین‌المللی نزدیک و نزدیک‌تر کند.

هاشمی با تاکید بر اینکه ورزش روزهای شلوغ و مهمی را پیش‌رو دارد به حضور ایران در چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران کمتر از 7 ماه دیگر باید در چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی، میدانی که برای کشورمان بسیار با اهمیت است، حضور یابد که این موضوع با همراهی به‌موقع و همیاری نمایندگان محترم مجلس در رای اعتماد به وزیر معرفی شده می‌تواند شروع آماده سازی خوبی برای کاروان ایران باشد.

وی عنوان کرد: امیدوارم با مساعدت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی  با در نظرگیری شرایط روز این وزارتخانه که به جز موضوع مهم ورزش، مقوله جوانان را نیز پوشش می‌دهد به گزینه معرفی شده دولت اعتماد کرده و با رای اعتماد خود، زمینه آغاز فعالیت‌های سرنوشت‌ساز این وزارتخانه را فراهم آورند.