رییس سازمان لیگ با تبریک صعود تیم ملی فوتبال جوانان به جام جهانی کره جنوبی، از حضور این تیم در تورنمنتی بین المللی در کره جنوبی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا ساکت رییس سازمان تیم های ملی فدراسیون فوتبال گفت: پیروزی تیم ملی جوانان برابر ازبکستان و صعودشان به مرحله نیمه نهایی و کسب جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 به ملی پوشان، کادر فنی و تمامی افرادی که برای موفقیت این تیم تلاش کرده بودند، تبریک می گویم. 

وی یادآور شد: جوانان ایران زمین مانند نوجوانان و فوتسالیست های کشورمان شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند و امیدواریم در میادین و مسابقات پیش رو نیز موفق باشند.

رییس سازمان لیگ یادآور شد : با موافقت رئیس فدراسیون و سازمان تیم های ملی قرار است تا تیم ملی جوانان به تورنمنتی که از 8 تا 12 نوامبر(18 تا 22 آبان) به میزبانی کره جنوبی و با حضور تیم های انگلستان، نیجریه و کره جنوبی برگزار می شود، حضور داشته باشد. 

ساکت ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته این تیم پس از بازگشت از بحرین و استراحتی کوتاه به این تورنمنت اعزام خواهد شد.

وی درپایان گفت: مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زیر19 سال و فوتبال ساحلی آقایان نیز جهت شرکت درمسابقات آسیایی روز چهارشنبه برگزار می شود.

تبریک رییس فدراسیون

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال طی تماس تلفنی که با اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان گرفت، گفت: صعود تیم ملی جوانان را به جام جهانی پس از 16 سال تبریک می گویم. بدون شک این افتخار با تلاش های شبانه روزی شما عزیزان و بازیکنان تیم ملی به دست آمده است.آرزوی موفقیت در مراحل بعدی مسابقات و موفقیت های بیش از پیش را برایتان دارم.

وی اظهار کرد: پس از صعود تیم ملی نوجوانان، افتخار آفرینی های تیم ملی فوتسال و موفقیت هایی که تیم ملی فوتبال بزرگسالان به دست آورده است، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، دل همه اهالی فوتبال را شاد کرده و امیدوارم این جوانان در آینده ای نزدیک در دیدارهای پیش رو و همچنین در مسابقات جام جهانی که به زودی برگزار می شود، موفق شوند.