سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: برای دیدار برابر پارس جنوبی نتوانستیم روی زمین چمن تمرین کنیم.

به گزارش مرور نیوز، محمود خرمزی که پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم از سمت خود استعفا کرده بود، اظهار داشت: مشکلات تیم ما یکی دو تا نیست. بازیکنان تیم ما 11 هفته است که هیچ پولی دریافت نکرده‌اند و ما حتی زمین تمرین هم نداریم. شرایط تیم ما بدتر از دیگر تیم‌های لیگ یکی است، چون سایر تیم‌ها حداقل زمین تمرین دارند. مسوولان باشگاه هر روز با خواهش و تمنا برای بازیکنان تیم زمین تمرین فراهم می‌کنند که پیش از مسابقه با پارس جنوبی، این خواهش‌ها مؤثر واقع نشد تا مجبور شویم روی آسفالت تمرین کنیم. یعنی باشگاه یک زمین را اجاره نکرده است تا ما در آنجا تمرین کنیم.

وی در ادامه افزود: به نظر من اعضای تیم تا همین‌جا هم شاهکار کرده‌اند. پارس جنوبی سه چهار روز در کرج تمرین کرد، اما ما شب قبل از بازی مجبور شدیم به کمپ نیروگاه اتمی برویم و آنجا استراحت کنیم. باز خدا پدر رئیس نیروگاه اتمی را بیامرزد که این مکان را به ما داد. من هم گفتم در این شرایط بروم، اما مسئولان باشگاه مخالفت کردند و قول دادند شرایط تیم ما بهتر شود. من با استاندار بوشهر هم دیدار کردم و او نیز قول داد مشکلات مالی تیم ما حل و فصل شود. رئیس شورای شهر و همچنین شهردار بوشهر هم قول مساعدت به ما دادند.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در خصوص شکست این تیم در شهرآورد بوشهر تصریح کرد: در این دیدار خیلی بد بودیم و به جز دو سه نفر، دیگر بازیکنان اصلاً خوب ظاهر نشدند. ما نتوانستیم از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و تعویض‌های ما هم جواب نداد. در هر حال شرایط برای برد ما مهیا نبود و این پیروزی حق تیم پارس جنوبی بود.

خرمزی درباره مسابقه هفته آینده تیمش مقابل مس رفسنجان با بیان اینکه مس پس از تغییرات کادرفنی شرایط بهتری یافته است، عنوان کرد: بازی سختی پیش روی ماست. البته تیم ما هم دست و پا بسته نیست. درست است که از لحاظ مالی شرایط خوبی نداریم، اما از بازیکنان آینده‌دار خوبی بهره می‌بریم.