رئیس فدراسیون فوتبال عراق با رد اخباری مبنی بر نامیدن تیم ملی عربستان به‌عنوان منتخب داعش تأکید کرد که عشق و احترام در پیشانی ورزش قرار دارند.

به گزارش مرور نیوز، رویارویی تیم‌های جوانان عراق و عربستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی و پیروزی عربستان در ضربات پنالتی باعث شد تا کشمکش‌های زیادی در رسانه‌های این دو کشور شکل بگیرد و حتی نقل قول‌هایی از رئیس فدراسیون فوتبال عراق مبنی بر خطاب کردن عربستان به منتخب داعش منتشر شد.

در این میان عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق با رد این اخبار گفت: انتشار بعضی از اخبار در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های عربستان و عراق اصلاً قابل پذیرش نیست و روابط برادری فدراسیون‌های فوتبال عربستان و عراق مستحکم است.

وی در ادامه اظهار داشت: نمی‌شود که برادران خود در تیم ملی فوتبال عربستان را منتخب داعش بنامیم و تمام اخبار مربوط به نقل قول‌های ناراحت‌کننده در رسانه‌های دو کشور عراق و عربستان را رد می‌کنم. عشق و احترام در پیشانی ورزش قرار دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق در خاتمه گفت: برای کادر فنی و بازیکنان تیم جوانان عربستان در جام جهانی 2017 کره جنوبی آرزوی موفقیت می‌کنیم. ما روابط خوبی با همتای عربستانی خود داریم.