رئیس آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا از خوشحالی جنجال‌برانگیزی که بازیکنان این تیم در بازی اخیرشان برابر والنسیا داشتند، حمایت کرد.

به گزارش مرور نیوز، اوج تنش‌هایی که در بازی شنبه شب تیم‌های فوتبال بارسلونا و والنسیا در ورزشگاه مستایا رخ داد، خوشحالی بود که بازیکنان بارسا پس از زدن گل آخر پیروزی 3 بر 2 این تیم انجام دادند. آنها پس از آن گل که مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در فاصله‌ای نزدیک به سکوهای هواداران والنسیا که پشت دروازه این تیم قرار داشتند، خوشحالی کردند و البته در میان آنها نیمار با ژستی که رو به سکوها گرفت، خشم هواداران تیم میزبان را برانگیخت.

پس از این اتفاق بود که هواداران والنسیا بازیکنان حریف را با انواع و اقسام اشیایی که در دست داشتند، از بطری آب تا سکه، هدف قرار دادند.

با وجود آنکه نحوه خوشحالی کردن بازیکنان بارسا به خصوص مهاجم برزیلی این تیم در جنجال دقایق پایانی بازی نقش بسزایی داشت، رئیس باشگاه بارسلونا از حرکت آنها حمایت کرد.

خوسپ ماریا بارتومئو، به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که بازی بسیار درگیرانه بود. بازیکنان ما با همان شدتی برای گل‌شان خوشحالی کردند که ما انتظارش را داشتیم. به نظر من زمانی که شما یک بازی را می‌برید، منطقی است که خوشحالی کنید.

بارتومئو در ادامه به اهمیت پیروزی تیمش در مستایا اشاره داشت و بر سخت بودن کار آبی‌و‌اناری‌ها برای کسب نتیجه در لالیگا تأکید کرد.

وی اظهار داشت: ما در لیگی که رقابت در آن بسیار زیاد است، حضور داریم، لیگی که بسیار جذاب است و هواداران از آن لذت می‌برند. بازی‌مان برابر والنسیا یکی از بهترین فستیوال‌های فوتبالی دنیا بود.