مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا تأکید کرد که مهاجم اسپانیایی این تیم با آگاهی از اینکه نخواهد توانست به‌صورت منظم در ترکیب اصلی آبی‌و‌اناری‌ها قرار بگیرد، به قهرمان لالیگا ملحق شده است.

به گزارش مرور نیوز، نیمکت‌نشینی پاکو آلکاسر، بهترین گلزن فصل گذشته والنسیا که تابستان امسال با قراردادی 30 میلیون یورویی به بارسلونا پیوست، یکی از سوژه‌هایی بوده است که رسانه‌های اسپانیایی از ابتدای این فصل، زیاد به آن پرداخته‌اند.

روبرت فرناندس، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اما خیال همه را راحت کرد و گفت که آلکاسر قرار نبوده که جای یکی از اضلاع مثلث هجومی مسی، سوارز و نیمار را بگیرد.

فرناندس در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا اظهار داشت: جذب آلکاسر کاری سخت و پیچیده بود، چون او می‌دانست که اگر به اینجا بیاید فرصت‌های زیادی برای بازی کردن نخواهد داشت. مهاجم جدیدی که به بارسلونا می‌‌آید هرگز نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه زمانی برای رفتن به میدان فرصت به‌دست خواهد آورد. آلکاسر هم دقیقاً در همان پستی بازی می‌کند که یکی از بهترین بازیکنان دنیا حضور دارد.

فرناندس ادامه داد: سوارز برای آلکاسر می‌تواند الگویی ایده‌‌آل باشد، اما باید صبر کند تا فرصت بازی کردنش فرا برسد. لوئیس انریکه (سرمربی بارسا) به آلکاسر گفته است که باید خونسرد و آرام باشد، چون در غیر این‌صورت نمی‌تواند از بخش زیادی از پتانسیلی که دارد، استفاده کند.

با وجود جدایی بازیکنانی مانند کلودیو براوو و دنی آلوز از بارسلونا، فرناندس همچنان معتقد است که سال 2016 برای بارسلونا در حوزه نقل‌و‌انتقالات سال موفقی بوده است.

وی تأکید کرد: امسال برای ما سالی بود که در همه حوزه‌ها خوب کار کردیم، چه در خرید و چه در فروش. قراردادهای زیادی منعقد شد و خوشبختانه بسیاری از آنها همان‌گونه که می‌‌خواستیم، شدند. تعادل تیم خوب است و با اینکه اتخاذ برخی تصمیمات سخت است، ما راضی هستیم. هنوز درصدد عقد قرارداد‌های جدید از جمله یک قرارداد جدید با ماسچرانو هستیم.