سرمربی پیشین تیم ملی لهستان گفت: در تیم ملی لهستان «لیاقت» دلیل بازی کردن نیست بلکه کسانی حق بازی دارند که برنده یک تورنمنت شده باشند.

به گزارش مرور نیوز، استفان آنتیگا، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان، اعتماد فدراسیون این کشور را و به دنبال آن، مسئولیت خود را در تیم ملی لهستان از دست داد. آنتیگا معتقد است در دوران مدیریتش در لهستان، اشتباهات زیادی انجام نداده است.

آنتیگا در این مورد به یک سایت لهستانی گفت: چیزهایی وجود داشت که من می‌خواستم به شکل متفاوتی انجام دهم و نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم. نمی‌خواهم کسی را تخریب کنم ولی باید روش کار در تیم ملی لهستان عوض می‌شد. برای مثال سرویس‌های تیم مشکل داشت چون ما سال گذشته از این مهارت استفاده زیادی نکردیم و در واقع نقطه ضعف ما بود.

او ادامه داد: تلاش‌های ما به نتیجه‌ای که انتظار داشتیم، منجر نشد. علاوه بر این‌ها من باید نحوه و کیفیت ارتباطم را با بازیکنان تغییر می‌دادم. من باید با آنها بیشتر و البته متفاوت‌ با گذشته حرف می‌زدم.

آنتیگا تصریح کرد: من همیشه از این قانون تبعیت کردم که که بهترین بازیکن حاضر در اردو باید در تورنمنت‌های پیش رو بازی کند. من در این مورد همیشه انصاف را رعایت کرده‌ام. تنها مورد استثنا در این مورد «بارتک» (بارتوژ کورک) بوده است. ما پست بازی کورک را در 2015 عوض کردیم. به همین خاطر لازم بود که او در پست جدیدش بیشتر بازی کند و تجربه بیشتری به دست آورد. او در تئوری هم شایسته داشتن شانس بیشتر برای بازی را دارا بود.

سرمربی پیشین تیم ملی لهستان گفت: در تیم ملی لهستان، «لیاقت» دلیل بازی کردن نیست بلکه کسانی حق بازی دارند که برنده یک تورنمنت شده باشند.