سرمربی روسونری تأکید کرد شاگردانش باید به کاری که تا به اینجای فصل کرده‌اند افتخار کنند و شکست مقابل جنوا هم می‌تواند به پیشرفت آنها کمک کند.

به گزارش مرور نیوز، وینچنزو مونتلا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب هفته دهم سری A ایتالیا در ورزشگاه لوئیجی فراریز با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میزبان خود، جنوا شدند و فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست دادند، به شبکه «مدیاست» ایتالیا گفت: رسانه‌ها انتظارات را از میلان بالا برده‌اند اما ما آرامش خود را حفظ می‌کنیم و به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی افزود: این شکست همانند دست‌اندازی در جاده بود و چنین اتفاقاتی ممکن است، رخ دهد. گاهی اوقات یک شکست می‌تواند بیشتر از یک پیروزی به رشد تیم کمک کند. فرایند رشد تیم ادامه دارد و بازیکنان باید به کاری که تا به اینجای فصل انجام داده‌ند، افتخار کنند. قطعاً می‌توانیم دست به کارهای بزرگتری بزنیم. میلان واقعی را در 10 بازی اخیر دیدید و تا به اینجا هم فصل برای ما به خوبی پیش رفته است.

مونتلا در ادامه اظهار داشت: بازی دشواری بود، درست همانطور که انتظارش را داشتیم. در نیمه اول آن‌طور که باید پرشور نبودیم، اما یادم نمی‌آید که جنوا در نیمه اول شوتی به سمت دروازه ما زده باشد، بنابراین نتیجه نمی‌تواند منعکس کننده عملکرد تیم باشد.

سرمربی میلان که تیمش از دقیقه 56 در پی اخراج گابریل پالتا 10 نفره بازی می‌کرد، در پایان عنوان کرد: عملکرد تیم را در نیمه دوم دوست داشتم و بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشتیم. نمی‌خواستیم بازنده این دیدار باشیم و سعی کردیم به بازی برگردیم، اما اخراج پالتا کار را برای ما پیچیده‌تر کرد.

میلان روز یکشنبه در بازی بعدی‌اش در سن‌سیرو پذیرای پسکارا خواهد بود. روسونری در حال حاضر با 19 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست.