هوادار جوان تیم فوتبال والنسیا که در بازی اخیر تیمش برابر بارسا، یک بطری آب را به سوی مهاجم برزیلی حریف پرتاب کرد، بابت حرکت ناشایست خود عذرخواهی کرد.

به گزارش مرور نیوز، بازی شنبه شب تیم‌های بارسلونا و والنسیا در ورزشگاه مستایا پایان جنجالی داشت که در آن یک هوادار جوان والنسیا در واکنش به گل سوم بارسایی‌ها و نحوه خوشحالی نیمار، به سوی این بازیکن برزیلی یک بطری آب پرتاب کرد که به سر این بازیکن برزیلی خورد.

او اکنون بابت حرکتش عذرخواهی کرده و به اشتباهش پی برده است. او به یکی از شبکه‌های رادیویی والنسیا گفت: من همان هواداری هستم که بطری آب را پرتاب کرد. بله، همان کسی که بازیکنان بارسلونا را هدف قرار داد. از لحظه‌ای که بطری از دستم پرتاب شد به اشتباه بزرگم پی بردم و الان شدیداً بابت کاری که کردم پشیمانم، چون نه خودم اهل چنین کارهایی هستم و نه وجهه خوبی برای کانون هواداران والنسیا ساختم. زمانی که آن پنالتی به سود بارسلونا اعلام شد من واقعاً احساس عجز کردم و زمانی که مسی گل زد و به سمت سکوی شمالی ورزشگاه آمد تا خوشحالی کند، من دیدم که نیمار هم چطور اهانت کرد و هواداران والنسیا را که تا آخرین لحظه داشتند تیم‌شان را تشویق می‌کردند، عصبانی کرد.

وی در ادامه افزود: همان لحظه یک بطری آب را روی زمین دیدم و از سر خشم آن را به سوی بازیکنان بارسا پرتاب کردم. آن فقط یک بطری آب بود و با اینکه تقریباً خالی بود و نمی‌توانست حتی یک نفر را هم به زمین بیندازد، پنج بازیکن بارسا به زمین افتادند و وانمود کردند که به همه آنها برخورد کرده است. با این حال من از باشگاه بارسلونا عذرخواهی می‌کنم، همین‌طور از باشگاه والنسیا که تمام عمرم طرفدارش بوده‌ام و تا آخر عمرم طرفدارش خواهم ماند.