هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تأسیسات دریایی و شکست دانشگاه آزاد پیگیری شد.

به گزارش مرور نیوز، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال با پنج دیدار پیگیری شد که تیم دبیری تبریز که هفته گذشته، مسابقه‌ای جنجالی با شهروند ساری را پشت سر گذاشته بود، مقابل لبنیات ارژن شیراز با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید. فرهاد فخیم و نادر حنیفی (دو گل) و جواد اصغری‌مقدم و بابک اکبری برای دبیری و نجفی (دو گل) و بیضایی برای ارژن گلزنی کردند.

تیم تأسیسات دریایی در بندرعباس، با نتیجه 7 بر 2 آذرخش را شکست داد. میلاد چراغی و محمد بنی‌اسدی برای آذرخش و احمد عباسی، علیرضا وفایی، محمدرضا سنگ‌سفیدی (دو گل)، محمد شجری و محمد زارعی و رئیسی برای تأسیسات گل زدند.

تیم قعرنشین طرح و توسعه الوند با نتیجه 5 بر 3 از میهمان خود شهروند ساری شکست خورد. حمیدرضا ره‌انجام، مرتضی عظیمایی، محمدرضا کرد، محمد طاهری و علی کیایی برای شهروند و حامد عبداللهی و امید طالبی (دو گل) برای طرح و توسعه گلزنی کردند.

دانشگاه آزاد هم با هدایت حسین شمس مقابل حفاری اهواز با نتیجه پرگل 4 بر 2 شکست خورد. زاهدی و گیویلی برای دانشگاه آزاد و شهاب طالبی (سه گل) و علیرضا بهلولی برای تیم اهوازی گلزنی کردند.

شهرداری ساوه نیز با تساوی یک-یک مقابل مقاومت البرز متوقف شد. اسماعیل وطن‌خواه برای شهرداری ساوه و ابوالقاسمی برای مقاومت گل زدند.