امیر رضا خادم معاون پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با موافقت شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، مدرس افتخاری رده سنی پایه شد.

به گزارش مرور نیوز از فدراسیون کشتی، نشست شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد امروز (پنجشنبه) در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

یکی از مصوبه های این نشست پیگیری و بررسی مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در مورد معرفی مسئول فنی رده سنی پایه، با توجه به گزارش مجید ترکان مدیر تیم های رده پایه اختصاص داشت.
در این نشست مقرر شد امیررضا خادم به عنوان مدرس افتخاری رده سنی نونهالان و خردسالان با مسوول فنی پایه در اردوهای بسترسازی در امر آموزش کشتی گیران نونهالان و خردسال و مربیان مرتبط با این رده سنی همکاری کند.
در ادامه این نشست، ترکان گزینه های خود را برای مسوولیت فنی رده سنی پایه معرفی کرد که پس از بررسی به تأیید شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد نرسید.
همچنین قرار شد با توجه به مسوولیت پیشین ترکان در دو سال گذشته به عنوان مسوول فنی رده سنی پایه (خردسالان و نونهالان)، وی تا رقابت های بین المللی روز جهانی کودک که حدود بیست روز دیگر در ایران برگزار می شود، نسبت به انتخاب مربیان واجد شرایط برای اداره تیم های ملی نونهالان ایران در این رقابت ها اقدام نموده و پس از اتمام مسابقات با تأمل مضاعف نسبت به معرفی مسئول فنی رده سنی پایه اقدام نماید.