مهاجمان دوم رئال مادرید در این فصل بهتر از مهاجمان اول این تیم گلزنی کردند و در امر گلزنی موفق بودند.

به گزارش مرورنیوز، رئال مادرید امسال کمترین وابستگی ممکن را به مثلث هجومی خود یعنی کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما (BBC) داشته و چه بسا بتوان گفت که مهاجمان ذخیره اسپانیایی رئال مادرید عملکرد بهتری داشته‌اند. رئال مادرید موفق شد اولین بازی خود در کوپا دلری را با برد به پایان برساند و در این دیدار مارکو آسنسیو و آلوار و موراتا هر یک موفق شدند 2 گل بزنند و آمار خود را بهبود ببخشند.

افت فاحش کریستیانو رونالدو در این فصل و در کنار آن کریم بنزما و گرت بیل باعث شده است تا مهاجمان دوم رئال در این فصل امار به مراتب بهتری از خود نشان دهند.  از ابتدای فصل تا به اینجا، رئال مادرید در 14 بازی رسمی، شاهد این بوده است که مثلث دوم‌اش در امر گلزنی موفق تر عمل کرده است. مثلث AML که از آسنسیو، موراتا و لوکاس تشکیل شده موفق شده اند 13 گل بزنند و این در حالی است که اعضای مثلث بی بی سی هر یک 4 گل زده‌اند. 

رئال مادرید که به دلیل حضور در رقابت های جام جهانی باشگاه ها، زودتر از بقیه تیم ها رقابت های کوپا دل ری را شروع کرد، در این دیدار با نظر زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی خود تصمیم گرفت تا از مهاجمان دوم خود استفاده کند تا با این کار هم به بازیکنان اصلی خود برای رقابت های حساس در لالیگا زمان بدهد و هم اینکه به بازیکنان ذخیره رئال مزد بازی‌های خوبشان را داده باشد.

افت رونالدو،  بیل و بنزما در حالی در این فصل باعث نگرانی هواداران شده که هواداران رئال نیز خواستار حضور بیشتر آلوارو موراتا در ترکیب اصلی هستند و شاید اگر در ادامه فصل نیز شاهد این باشیم که رونالدو، بیل و بنزما در ترکیب اصلی موفق عمل نکنند، باید انتظار این را داشته باشیم تا زیدان دست به تغییر ترکیب خود بزند.

 رئال مادرید فردا شنبه باید در رقابت های لالیگا برابر آلواس در دیداری خارج از خانه به میدان برود و انتظار می رود در این دیدار مثلث هجومی رئال مادرید شامل از کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما از ابتدا در ترکیب کهکشانی ها به میدان بروند. رئال مادرید هم‌چنین باید اواسط هفته نیز در لیگ قهرمانان اروپا به لهستان سفر کند و برابر لژیاورشو قرار گیرد.