مشهدی ها موفق شدند در اولین دیدار خود، پس از تغییرات در کادرفنی، به اولین امتیاز دست پیدا کنند، آنها در این بازی موفق شدند نفتی های بالانشین را متوقف کنند.

به گزارش مرور نیوز، سیاه جامگان که در هفته های اخیر حواشی بسیاری حول تیم خود می دیدند در نهایت به تغییر کادر فنی خود رضایت دادند و فرهاد کاظمی جای خود را به خداداد عزیزی داد، مشهدی ها امروز و در اولین دیداری که خداداد را به عنوان مسئول فنی خود می دیدند در خانه از علی دایی و یارانش پذیرایی کردند و موفق شدند آنها را با تساوی دو بر دو متوقف کنند تا عزیزی به اولین امتیاز خود بعد از مدت ها در لیگ برتر برسد.

هفته دهم لیگ شانزدهم، جمعه 07/08/95، ساعت 15، ورزشگاه ثامن مشهد

داور: حمید حاج‌ملک                  کمک ها: مهدی الوندی، اسد حاج‌محمد

سیاه جامگان:

محمد ناصری، پیام ملکیان، محسن آقایی، میثم حسینی، حسین بادامکی(88 فرشاد هاشمی)، مصطفی احمدی، ایوب کلانتری، موسی ترائوره، روح الله سیف اللهی(36 سعید مرادی)،عبدالرضا زارعی و سعید دقیقی(60 عباس عسگری)

سرمربی: خداداد عزیزی

نفت تهران:

میلاد فراهانی،احمد آل نعمه،اکبر صادقی، محمد قاضی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی(90 فرید محمدی زاده)، ایگور پراهیچ، ایمان مبعلی(78 علی عزتی)، میلاد فخرالدینی، عباس بوعذار(55 آرش رضاوند) و ارسلان مطهری

سرمربی: علی دایی

اخطار:

موسی ترائوره (57) از سیاه جامگان

شرح گل:

سیاه جامگان 1 نفت تهران 0 (دقیقه 6، ایوب کلانتری) : پرس حسین بادامکی باعث شد تا آل نعمه، مدافع نفتی ها با اشتباه توپ را از محوطه خود دور کند و در این لحظه مصطفی احمدی با ضربه سر توپ را به ایوب کلانتری رساند و او نیز با ضربه ای تک ضرب و ناگهانی به زیبایی دروازه نفت را باز کند.

سیاه جامگان 1 نفت تهران 1 (دقیقه 14، ارسلان مطهری) : ضربه ایستگاهی ارسالی توسط ایمان مبعلی، با پرواز و ضربه سر مطهری گل تساوی را برای شاگردان دایی در پی داشت.

سیاه جامگان 1 نفت تهران 2 (دقیقه 76، میلاد فخرالدینی) : ارسال حمدی نژاد با گذر از مدافعان سیاه جامگان به فخرالدینی رسید و او نیز با پرتاب کردن خود توانست با ضربه دقیق خود دروازه حریف را باز کرد. 

سیاه جامگان 2 نفت تهران 2 (دقیقه 80، ایوب کلانتری) : ارسال بلند پیام ملکیان با تعارف پراهیچ و دیگر مدافع نفتی ها در محوطه جریمه روبرو شد و ایوب کلانتری در این میان توانست با فرصت طلبی دروازه حریف را باز کند.

بهترین بازیکن

ایوب کلانتری را می توان بهترین بازیکن این دیدار دانست، هافبک نامدار سیاه جامگان که در بازی های این فصل توانسته بازی های خوبی برای تیمش به انجام برساند در این بازی با دو گل تیمش را به یک امتیاز برساند. البته در ای میان باید از محمد قاضی و حسین بادامکی نیز نام برد که توانستند بازی خوبی ارائه دهند.

اتفاق ویژه 

مشهدی ها که این روزها حواشی بسیاری را حول خود می بینند بعد از مدت ها خداداد عزیزی را به لیگ برتر آوردند و سکان هدایت تیمشان را به وی سپردند، خداداد در بازی امروز در برابر زوج طلایی خود در تیم 98 قرار گرفته بود و نهایت به تساوی رضایت داد. مشهدی ها در بازی امروز نام سرمربی را به همراه خود نداشتند و خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی این تیم روی نیمکت نشسته بود.

دقایق حساس:

دقیقه 12 – حرکت نفتی ها از کناره ها و ارسال بازیکن این تیم، دروازه سیاه جامگان را با خطر روبرو کرد اما ناصری این توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 16 – حرکت انفجاری رضا اسدی از میان مدافعان سیاه جامگان دروازه این تیم را با خطر مواجه کرد اما این توپ را ناصری با خروج خوب خود مهار کرد.

دقیقه 17 – ضربه اکبر صادقی درون محوطه مشهدی ها موقعیت دیگری برای این تیم به وجود آورد اما این توپ نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27 – یک ضربه دیگر از ایوب کلانتری چیزی تا باز کردن دروازه نفتی ها باقی نگذاشته بود اما ضربه او را فراهانی با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد.

دقیقه 30 – ضربه ایستگاهی مشهدی ها پشت محوطه جریمه توسط میثم حسینی به سوی دروازه حریف زده شده اما شوت خطرناک او با اخلاتف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35 – حمله سریع نفتی ها دروازه سیاه جامگان را با خطر روبرو کرد اما واکنش ناصری این توپ را از روی دروازه این تیم دور کرد.

دقیقه 43 – شوت دیگری از ایوب کلانتری برای تیم سیاه جامگان موقعیت به وجود اورد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 49 – حرکت نفتی ها از بین مدافعان سیاه جامه دروازه این تیم را به خطر انداخت اما ضربه ناگهانی قاضی با واکنش به موقع ناصری مهار شد. 

دقیقه 52 – ارسال نفتی ها با ضربه مطهری برای این تیم گلی به همراه نداشت.

دقیقه 68 – یک ضربه ناگهانی دیگر از سوی ایوب کلانتری دروازه نفتی ها را تهدید کرد اما این توپ هم با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 72 – ضربه ایستگاهی مشهدی ها توسط عباس عسگری به سوی دروازه نفت زده شد اما شوت خطرناک او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 74 – ایده آل ترین موقعیت این بازی نصیب موسی ترائوره شد اما او که با دروازه بان حریف تک به تک شده بود نتوانست از این فرصت استثنایی استفاده کند.

دقیقه 88 – ارسال نفتی ها با ضربه سر زیبای قاضی دروازه مشهدی ها را به شدت تهدید کرد اما واکنش دیدنی ناصری مانع از گل شدن این توپ شد.

حواشی:

* حدود پانصد هوادار در ورزشگاه ثامن حضور پیدا کردند.

* هواداران مشهدی حاضر در ورزشگاه با شعارهای خود از مسئولین استانی می خواهند تا از نماینده شهرشان حمایت کنند.

* امروز برای اولین بار خداداد عزیزی به همراه تیم سیاه جامگان در دیداری حضور پیدا کرد.

* در ابتدای بازی دو بازیکن سابق تیم ملی که خاطرات خوش فراوانی برای مردم ساختند به سوی یکدیگر رفتند، علی دایی و خداداد عزیزی به خوش و بش گرمی با یکدیگر پرداختند.

* محسن خلیلی در این بازی نیز به عنوان سرپرست نفتی ها روی نیمکت این تیم نشسته است.

* در لیست این بازی که اسامی دو تیم و داوران و مسئولان در آن نقش بسته است روبروی نام سرمربی تیم سیاه جامگان خالیست.

* سیف اللهی که در یک برخورد دچار مصدومیت شد خیلی زود و در نیمه اول جای خود را به بازیکن دیگری داد.

* محمدرضا و علی عباسی، مالک و مدیرعامل سیاه جامگان با حضور در ورزشگاه به دیدن بازی تیم شان پرداختند.

* نکته جالب درباره داور این دیدار اینکه آخرین پیروزی سیاه جامگان با همین داور و در تبریز و دیدار برابر گسترش فولاد با داوری حمید حاج ملک به دست آمد.