عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید غیبت علی‌اکبر طاهری در ورزشگاه به خاطر اتفاقات شب گذشته در اردوی این تیم نیست.

به گزارش مرور نیوز، حمیدرضا گرشاسبی درباره اتفاقت شب گذشته اردوی پرسپولیس و اختلافات به وجود آمده میان سرپرست این باشگاه و برخی از بازیکنان اظهار کرد: تیم بزرگ حاشیه دارد و در هر خانواده‌ای هم چنین اتفاقاتی پیش می‌آید. حتی خواهر و برادر هم در یک خانواده با هم جر و بحث می‌کنند. خوشبختانه این اتفاق به سرعت جمع شد و ما هم امروز موفق بودیم.

او درباره غیبت علی‌اکبر طاهری گفت: غیبت طاهری در ورزشگاه ارتباطی به این موضوع ندارد. پیش از مسابقه باهم قرار گذاشته بودیم که به ورزشگاه بیاییم و نمی‌دانم چرا او این کار را انجام نداده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل نفت آبادان و صعود به صدر جدول خاطرنشان کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. خوشحالم که 60 هزار هوادارمان راضی از ورزشگاه خارج شدند. حق پرسپولیس، صدرنشینی است و اگر خوب بازی کنیم، نتایج خوبی را هم کسب می‌کنیم.

گرشاسبی درباره وضعیت وزارت ورزش و جوانان و استعفای وزیر نیز یادآور شد: روز سه‌شنبه درباره وزیر ورزش در مجلس تصمیم‌گیری خواهد شد. امیدوارم آقای سلطانی‌فر رای لازم را از مجلس کسب کند. او یک مدیر ورزشی است و می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. با انتخاب او، ورزش ما از بلاتکلیفی خارج می‌شود.

گرشاسبی درباره اختلافات به وجود آمده میان کارلوس کی‌روش و امیر عابدینی هم اظهار کرد: همه برای اعتلای فوتبال کار می‌کنند. برانکو و سایر مربیان هم به کی‌روش کمک می‌کنند که تیم ملی موفق شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به انتخاب وزیر ورزش جدید، آیا احتمال تغییرات مدیریتی در پرسپولیس وجود دارد هم اظهار کرد: هر مدیری این اختیار را دارد که مدیران زیردستش را تعیین کند. هیچ چیز دور از انتظار نیست. وقتی باشگاهی خوب کار می‌کند و همه چیز با موفقیت پیش می‌رود، فکر نکنم نیاز به تغییرات باشد.