آقای خاص تأکید کرد کاپیتان شیاطین سرخ به این زودی‌ها از این تیم جدا نخواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، وین رونی با وجود اینکه در ابتدای ورود ژوزه مورینیو به منچستریونایتد جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم داشت، رفته‌ رفته جایگاهش را از دست داد و تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین در من‌یونایتد شد. بیرون ماندن کاپیتان 31 ساله سرخپوشان منچستری از ترکیب تیمش شایعه جدایی این بازیکن را بر سر زبان‌ها انداخته است.

در این بین رونالد کومان، سرمربی اورتون از بازگشت وین به باشگاه پیشینش استقبال کرده، این در حالی است که اینتر ایتالیا هم جزو مشتریان وی محسوب می‌شود. البته اخباری از حضور این بازیکن در سوپر لیگ چین و MLS آمریکا هم شنیده می‌شود.

ژوزه مورینیو که شاگردانش عصر امروز (شنبه) در هفته دهم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد پذیرای برنلی هستند، به خبرنگاران گفت: شما می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید در مورد وین بگویید و بنویسید، اما حقیقت ندارد. می‌دانم که رونی از آن دست بازیکنانی است که من نیاز دارم و می‌دانم که او می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند. البته نمی‌توانم بگویم که وقتی رونی 32، 33، 34 و یا 35 ساله می‌شود، چه اتفاقی برایش خواهد افتاد و چه شرایطی خواهد داشت!

وی افزود: چیزی که در مورد وین می‌توانم بگویم این است که او بازیکنی خیلی خوب و مهم برای ماست. وین هیچ جا نمی‌رود. ما رونی را دوست داریم و او هم ما را دوست دارد. البته که رونی از نیمکت‌نشینی در چند بازی اخیر خوشحال نیست، اما  فکر می‌کنم او حتی زمانی که به دلیل مصدومیت روی نیمکت‌ نیست، ناراحت است. به هر حال اصلاً مشکلی وجود ندارد، اما شما هم برای اینکه روزنامه‌های‌تان به فروش برود، باید دروغ بنویسید. رونی شنبه برمی‌گردد.

آقای خاص همچنین در تمجید از کاپیتان دوم تیمش اظهار داشت: طی پنج سال آینده، حتی مسی هم 34 ساله خواهد شد و همه گریه می‌کنیم. البته که بازیکن 25 ساله یک چیز دیگری است و بازیکن 35 ساله هم وضعیت خاص خودش را دارد. من آن انتظاری که از مارکوس رشفورد و آندر هررا از حیث انجام چهار یا پنج بازی پیاپی دارم از کریک ندارم، اما زمانی که مایکل در زمین است، بازیکن خیلی مهمی برای ماست و به بازیکنان دیگر هم روحیه‌ای را که لازم دارند، می‌دهد.

منچستریونایتد که در حال حاضر با 14 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، برای کم کردن فاصله با تیم‌های بالای جدولی، نیاز مبرم به پیروزی برابر برنلی دارد.