فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان گفت: اشکانی از کشتی‌گیران فنی و با تجربه بوده و بدون شک می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

به گزارش مرور نیوز، یوسف قادریان در مورد پیروزی در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی مقابل رامین طاهری اظهار داشت: تمرینات خوبی برای حضور در این رقابت‌ها پشت سر گذاشته بودم.

وی درباره عملکردش طبق قانون جدید گفت: کشتی‌گیرانی که توان فیزیکی بالاتری داشته باشند و بتوانند 6 دقیقه بدون وقفه مبارزه کنند در این قانون موفق‌تر خواهند بود. کشتی‌های سختی در انتخابی تیم ملی گرفتم و حریفانم آماده بودند و خوشحالم که به پیروزی رسیدم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: کمی از ناحیه دنده درد داشتم و با آمپول روی تشک آمدم. نسبتا از عملکردم رضایت دارم و امیدوارم تا مسابقات جهانی به آمادگی مطلوبی برسم. سال گذشته موفق به کسب مدال برنز شدم و تلاش می‌کنم که امسال این مدال را خوش‌رنگ‌تر کنم. برای دومین سال است که در بزرگسالان به میدان می‌روم و کمی با تجربه‌تر شدم که همین موضوع کمکم می‌کند با تجربه بیشتری روی تشک بروم.

قادریان گفت: با توجه به اینکه من و رامین طاهری در اردوها با یکدیگر تمرین می‌‌کنیم روی کشتی یکدیگر شناخت داریم و شاید همین موضوع باعث نزدیک شدن و حساس شدن مسابقات شد.

فرنگی‌کار وزن 80 کیلوگرم کشورمان درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی نیز گفت: اشکانی از کشتی‌گیران فنی و با تجربه بوده است و بدون شک می‌تواند کمک کند.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان درباره تغییر وزنش گفت: فعلا می‌خواهم در همین وزن کشتی بگیرم. حضور در المپیک آرزوی هر کشتی‌گیری است و به همین خاطر قبل از المپیک به یک وزن بالاتر رفتم اما فعلا تصمیمی برای این موضوع ندارم.