سرمربی تیم فوتبال بادران گفت: هدف اول تیم ما صعود به لیگ برتر است.

به گزارش مرور نیوز، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های بادران و سایپا در جام حذفی اظهار داشت: از روزی که به این تیم آمدم هدف‌مان این بود که این تیم را به لیگ برتر بیاوریم. این هدف اول ما است چرا که مجموعه خوبی داریم، باشگاه بادران از لحاظ مدیریتی، امکانات، فنی و مدیریتی در شرایط خوبی است و آنها دارای سیستم و شکل هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم نوپا بود کار کردن در این تیم برای من سخت بود و اوایل نتایج خوبی نگرفته بودیم اما الان شرایط بهتر شده است، باز هم تاکید می‌کنم هدف اول ما این است که به لیگ برتر صعود کنیم اما فلسفه باشگاه و مالکان این است که در جام حذفی هم باشیم و پر قدرت و پرزور شرکت کرده و موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بادران ادامه داد: سایپا هم تیم خوبی هست و هم سازماندهی و مربی خوبی دارد، به نظرم این تیم حقش نیست که در پایین جدول حضور داشته باشد و باید حداقل پنجم یا ششم باشد. تیم ما هم این روزها متحد و همدل است و نسبت به قبل فرق کرده تلاش‌مان را خواهیم کرد که بازی خوبی را انجام دهیم.

میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای انتقام گرفتن از تیم سایپا که تیم بادران نوین را در مرحله قبل شکست داد، دارید عنوان کرد: بازی فوتبال است و هر کس بهتر بازی کند برنده خواهد شد. سایپا هم تیم قابل احترامی است ولی بازیکنان ما هم با انگیزه هستند و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم، اگر هم برنده شدیم چه بهتر.

وی در مورد اینکه مدعی هستید بادران را به لیگ برتر بیاورید، اما با توجه به رتبه یازدهم این تیم چنین چیزی امکان‌پذیر است یا خیر، گفت: خوب شد این سوال را پرسیدید، امسال شرایط لیگ دسته اول فرق کرده است و در گذشته 3 تیم به لیگ برتر صعود می‌کردند ولی الان 2 تیم به طور مستقیم راهی لیگ برتر خواهند شد. در هر تیمی که حضور داشتم روزهای اول مانند صفر کیلومتر از نو می‌بستم. هفته‌های اول تیم ما نو بود اما الان شرایط بهتر شده و بازیکنان متحد شدند، تلاشمان را می‌کنیم تا به تیم‌هایی کورس قهرمانی اضافه شویم.

میثاقیان در مورد اینکه در گذشته شوخی‌های زیادی در فوتبال می‌کرد و صحبت از رفتن به برج میلاد کرده بود، افزود: دیگر از شور و شوق افتاده‌ایم آخرین باری که به برج میلاد رفتم به همراه همسرم رفتم و خیلی ترسیدم و دیگر به این برج نمی‌روم، سن‌مان بالا رفته و فشار روی ما زیاد است.

سرمربی تیم فوتبال بادران خاطرنشان کرد: گوآردیولا 6 بازی با منچسترسیتی نباخته بود اما دیدید که با یک باخت چه کار کردند. من گوآردیولا نیستم اما توقعم از من این است که موفق باشم. امسال هم به تیم خودم ایمان دارم.

وی در پایان گفت: بعد از چند سال برای کار کردن به تهران آمدم و آن هم به خاطر جذابیت تهران است، در شهرستان با یک سوت همه جمع می‌شوند اما در تهران کار کردن سخت است.