در دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌های راکتس و تاندر با درخشش جیمز هاردن و راسل وستبروک، حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش مرور نیوز، صبح امروز (دوشنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم اوکلاهماسیتی تاندر با درخشش راسل وستبروک، لس آنجلس لیکرز را در سالن چیساپیک انرژی شکست داد. وستبروک در این بازی با کسب 33 امتیاز، 16 پاس گل و 12 ریباند، تریپل دابل کرد.

راسل وستبروک، مجیک جانسون، جری لوکاس و اسکار رابرتسن، تنها بازیکنان تاریخ NBA هستند که در 3 بازی نخست لیگ، 2 بار تریپل دابل کرده‌اند. او در آمار تریپل دابل در بین بازیکنان حال حاضر در لیگ بعد از لبران جیمز در جایگاه دوم قرار دارد.

تیم سان آنتونیو اسپرز نیز در سالن امریکن ایزلاینز شهر میامی با 20 امتیاز و 11 ریباند پائو گسول بر میزبان خود میامی هیت غلبه کرد. اسپرز در حالی ساعت 18 به وقت محلی به مصاف حریف خود رفت که ساعت 2:30 بامداد وارد میامی شده بود.

تیم گلدن استیت وریرز هم با 37 امتیاز کوین دورانت و 28 امتیاز استیفن کری بر میزبان خود فینیکس سانز در سالن «تاکینگ استیک ریسورت» غلبه کرد.

18055 تماشاگر سالن تویوتا سنتر شهر هیوستون نیز، صبح امروز شاهد این بودند که جیمز هاردن، گارد رأس تیمشان، یک تنه باعث پیروزی راکتس شد. هاردن در فاصله یک دهم ثانیه مانده به پایان بازی با شوت خود، هیوستون راکتس را مقابل دالاس موریکس برنده از زمین خارج کرد. درک نوویتسکی، سنتر آلمانی دالاس در این بازی غایب بود.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

یوتا 75 – کلیپرز 88

سان آنتونیو 106 – میامی 99

لیکرز 96 – اوکلاهماسیتی 113

واشنگتن 103 – ممفیس 112

میلواکی 83 – دیترویت 98

گلدن استیت 106 – فینیکس 100

دالاس 92 – هیوستون 93

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، آتلانتا و شیکاگو در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های واشنگتن و اورلاندو در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم سان آنتونیو، اوکلاهماسیتی و کلیپرز صدرنشین هستند و دالاس و فینیکس در انتهای جدول ایستاده‌اند.