سرمربی تیم فوتبال رم توقف شاگردانش در خانه امپولی را نتیجه بازی ضعیف آنها دانست و اعتراف کرد که تصمیم داور برای نگرفتن یک پنالتی به سود تیم او درست بوده است.

به گزارش مرور نیوز، لوچانو اسپالتی پس از تساوی بدون گل رم مقابل امپولی در هفته یازدهم سری A، این نتیجه را تاوان بازی ضعیف شاگردان خود دانست.

رم 60 درصد از زمان بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت و 23 شوت هم به سمت چارچوب زد که البته هیچ یک از آنها سبب نشد به گل برسد،  اتفاقی که به نظر اسپالتی نتیجه ضربات تمام‌کننده ضعیف شاگردانش بوده است.

او گفت: ما در گذشته بازی‌هایی سخت‌تر از این را برده‌ایم. لوکاژ اسکوروپسکی (دروازه‌بان رم که در حال حاضر به صورت قرضی برای امپولی بازی می‌کند) عملکرد خوبی داشت و نشان داد که یک بازیکن حرفه‌ای است. برخلاف ما، او کارش را به خوبی انجام داد. امپولی تیمی منظم نشان داد و همه بازیکنانش در دفاع شرکت می‌کردند؛ البته شرایط نامناسب چمن زمین بازی هم کار ما را برای پاسکاری و به گردش درآوردن سریع توپ سخت‌ کرد و همیشه خطر غافلگیری در ضدحملات را احساس می‌کردیم.

اسپالتی افزود: ما موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم، اما همه آنها را از دست دادیم که البته بخش زیادی از فرصت‌های ما را لوکاژ مهار کرد. بازی تیم ما با استفاده از تاکتیک خط دفاع سه نفره بهتر شده است، اما در این بازی، در پاس دادن توپ و ایجاد فضاهای لازم برای موقعیت‌سازی مشکل داشتیم.

یکی از اتفاقات مهم بازی رم، کشیده شدن پیراهن محمد صلاح، هافبک رم در محوطه جریمه امپولی بود که نه‌تنها یک پنالتی برای جالوروسی به همراه نداشت بلکه داور را به تصور تمارض بازیکن مصری رم، مجاب کرد به بازیکن پیشین چلسی اخطار بدهد.

اسپالتی در این خصوص تأکید کرد: پنالتی؟ بستگی دارد که این سؤال را از چه کسی بپرسید. گاهی اوقات فقط یک تماس و یا یک برخورد برای پنالتی اعلام شدن کافی است و گاهی اوقات دیگر باید اتفاقی بزرگ‌تر رخ دهد. پیراهن صلاح کمی کشیده شد، اگرچه  به نظر من خطای پنالتی رخ نداد.