۳۲ بازیکن از ۵ استان کشور به عنوان پنجمین و آخرین گروه به اردوی انتخابی تیم والیبال نوجوانان دختر دعوت شدند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا 2017 از 31 فروردین تا هشتم اردیبهشت سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد. بر همین اساس 173 بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از 24 استان کشور انتخاب شده‌اند که این بازیکنان در 5 گروه مختلف برای ارزیابی نهایی توانایی‌ها به کمپ تیم‌های ملی بانوان دعوت می شوند و زیر نظر «مایدا چیچیج» تمرینات خود را برگزار می کنند.

گروه نخست از 26 مهر تمرینات خود را به مدت 3 روز در کمپ تیم های ملی والیبال زنان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری کرد. گروه دوم با حضور 36 بازیکن از یکم تا سوم آبان تمرین کردند و گروه سوم نیز تمرینات خود را پنج شنبه ششم آبان به پایان رساند. 32 بازیکن در اردوی چهارم شرکت داشتند که تمرینات خود را از شنبه هشتم آبان آغاز و عصر امروز دوشنبه به پایان می‌رسد.

32 بازیکن نیز از استان های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به عنوان پنجمین و آخرین گروه به این اردو دعوت شدند که تمرینات خود را از فردا (سه‌شنبه) یازدهم آبان ماه آغاز می‌کنند و به مدت سه روز (پنجشنبه 13 آبان) ادامه خواهد داشت.

اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

استان مازندران (11 بازیکن): فاطمه اصغری اسفندانی، هانیه اقبالی، مهسا اکبری، سارا ایرجی، سید معصومه حسینی، هستی حمزه پور، زینب روشناس، بهاره سلیمی زاده، زهرا صادقی، فاطمه عربخزائی و آتوسا ملک‌نژاد
استان گیلان (سه بازیکن): آیدا اسماعیلی، الهه پور صالح و زهرا ثابت
استان گلستان (پنج بازیکن): هانیه حسینی، زهرا خان محمدی، یاسمن عرب احمدی، عاطفه کفاشولجوزی و آرمیتا یاوری نمینی
استان خراسان رضوی (10 بازیکن): عسل مظفر، فاطمه السادات حسینی، فائزه خیابانی مجرد، بهاره روان سالار، نگین سوختانلو، زهرا صالحی، مهدیه صداقت نیا، اسمای عباسی، فاطمه قربانی و مائده محمدی
استان خراسان جنوبی (سه بازیکن): مریم اکبری، فاطمه عرب زاده و فرخ انگیز معصومی