تیم ماشین‌سازی تبریز با برتری برابر تیم خونه به خونه به مرحله بعدی جام حذفی کشور صعود کرد.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی میزبان تیم خونه به خونه بابل بود که این بازی در پایان با برتری شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.

ماشین‌سازی در حالی برابر تیم خونه به خونه قرار گرفت که 8 بازیکن اصلی خود را به همراه نداشته و با توجه به شکست‌های اخیر این تیم در لیگ برتر و قعر‌نشینی در جدول رده‌بندی، بازیکنان این تیم از وضیعت خوب روحی برخوردار نبودند.

در این دیدار و در دقیقه 42 بازی میثم نقی‌زاده بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی از نقطه پنالتی دروازه تیم سابق خود را گشود. ماشین‌سازی که تا پیش از گل مهمان در خط حمله ناموفق عمل کرده بودند، دو دقیقه بعد و در دقیقه 44 توسط امین قاسمی‌نژاد به گل تساوی دست یافت تا نیمه نخست با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم شاگردان رسول خطیبی بازی بهتری ارائه داده و در دقیقه 71 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که امین قاسمی‌نژاد با یک ضربه دقیق گل دوم میزبان را به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در دقایق باقیمانده ثمری نداشته و بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود تیم ماشین‌سازی خاتمه یافت.

با این نتیجه تیم ماشین‌سازی تبریز به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرده و در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات به مصاف برنده بازی ذوب‌آهن اصفهان با اکسین البرز می‌رود.