ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان در مورد دو بازی این تیم در مرحله گروهی رقابت‌های جام بین قاره‌ای و بازی امروز مقابل پرافتخارترین تیم چندسال اخیر جهان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین اکبری درباره بازی با مصر، اظهار داشت: روز گذشته به مصاف تیم ملی مصر یکی از تیم‎های بسیار خوب قاره آفریقا رفتیم که از نظرم بازی سطح بالایی مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اردوهای منظمی که پشت سرگذاشتیم و هماهنگی بین بازیکنان و نکاتی که کادرفنی مدام به ما توصیه می‎کند، انتظار کسب این پیروزی را داشتیم.

ملی‎پوشان کشورمان در خصوص بازی مقابل تیم ملی روسیه، گفت: امروز به مصاف پرافتخارترین تیم جام بین قاره‎ای جهان می‎رویم. بدون شک بازی بسیار سختی مقابل این حریف سنتی خود خواهیم داشت، اما برای ارائه یک بازی خوب در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد.

اکبری افزود: هدف ما شکست دادن روسیه است، چراکه از ابتدای مسابقات صعود از مرحله گروهی دغدغه اصلی ما نبود بلکه می‎خواهیم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم. در این صورت در تقابل با تیم دوم صعودکننده از گروه اول کار آسان تری پیش‎رو خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی بین عملکرد ملی‎پوشان در دو بازی مقابل آمریکا و مصر وجود داشت، گفت: بدون شک در بازی مقابل مصر روان‎تر عمل کردیم. در بازی مقابل آمریکا بار سنگینی روی دوش ما بود، چراکه بازی اول هر تورنمنت سختی‎های خاص خود را دارد. در بازی دوم مقابل مصر با آرامش بیشتری تاکتیک‎های کادرفنی را به اجرا گذاشتیم و به اعتقادم بازی به بازی بهتر عمل خواهیم کرد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در پایان تاکید کرد: امیدوارم بازی خوبی مقابل روسیه به داشته باشیم و سه امتیاز مهم این بازی را هم کسب کنیم. هدف همه ما کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‎هاست و می‎خواهیم مقام درخور شأن تیم ملی و کشور عزیزمان به ارمغان بیاوریم.