میکائیل تاجر، ستاره گنبدی والیبال ایران که با تیم اورفای ترکیه برای فصل جدید قرارداد داشت، روز گذشته همکاری خود را قطع کرد و به گنبد بازگشت.

 به گزارش مرورنیوز، میکائیل تاجر قرارداد خود را با تیم اورفای ترکیه فسخ کرد و پیش از شروع رقابت‌های لیگ ترکیه به ایران بازگشت. در حالی که حدود ۲۰ روز تا شروع رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مانده، این بازیکن هنوز با تیمی در ایران قرارداد نبسته است.

او با اجازه و هماهنگی مسوولان گنبدی فعلاً درتمرینات هاوش حضور پیدا کرده است تا تمرینات خود را در تیم گنبدی ادامه دهد. میکائیل بازیکن گنبدی فصل گذشته تیم والیبال شهرداری تبریز با امضای قراردادی رسمی به تیم آرفای لیگ ترکیه پیوسته بود، اما روز گذشته قرارداد خود را با این تیم ترکیه‌ای فسخ کرد و به گنبد بازگشت.

این پشت خط زن ۳۲ ساله که قبل از این نیز بارها به اردوی های تیم ملی والیبال دعوت شد و نتوانست در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد، قبل از سفر به ترکیه با شهرداری تبریز به توافق رسیده بود، اما ترجیح داد کشور ترکیه را برای ادامه بازی خود انتخاب کند، اما آنجا هم ماندگار نشد.

اورفا در تلاش است تا برای فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ ترکیه تیم مدعی را روانه مسابقات کند و تاجر هم به عنوان معدود لژیونر سال های اخیر والیبال ایران این شانس را داشت تا بازی برابر بازیکنان بزرگی که در این لیگ شاغل هستند را تجربه کند که این گونه نشد.