سرمربی زردپوشان وستفالن معتقد است که شاگردانش مستحق تساوی خانگی برابر رئال مادرید بودند، هرچند تأکید کرد شاگردانش باید در نیمه اول گل‌های بیشتری می‌زدند.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال بورسیا دورتموند شب گذشته (سه‌شنبه) در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با گلی که در دقیقه 87 آندره شورله به‌ثمر رساند، بازی 2 بر یک باخته را به تساوی 2 - 2 کشاند تا ضمن گریز از شکست، هت‌تریک رئال مادرید در تساوی مقابل تیم‌های زردپوش را کامل کند. کهکشانی‌ها پیش از این بازی در دو دیدار متوالی برابر دو تیم زردپوش ویارئال و لاس‌پالماس در لالیگا متوقف شده بود.

توماس توخل که شاگردانش با این تساوی خانگی صدر جدول گروه F را حفظ کردند، پس از بازی گفت: خیلی خوشحال نیستیم، چون احساس می‌کنیم که می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. به‌هر حال حالا حس پیروزی نداریم، چون در دقایق پایانی نتیجه بازی را به تساوی کشاندیم. شاید می‌توانستیم در این بازی به نتیجه بهتری برسیم، اما خوشحالیم که حداقل یک امتیاز نجات‌بخش کسب کردیم. به‌نظرم ما شایسته این تساوی بودیم. ما در نیمه اول سزاوار این بودیم که در نتیجه از رئال مادرید پیش بیفتیم، اما این اتفاق روی نداد. باید در نیمه اول گل‌های بیشتری می‌زدیم. در نیمه دوم هم کمی کنترل بازی را از دست دادیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: بین دو نیمه از اینکه با نتیجه یک - یک راهی رختکن شدیم، ناراحت بودیم. در نیمه دوم هم رئال مادرید اعتمادبه‌نفس خود را باز یافت و همین ما را کمی به دردسر انداخت. جبران نتیجه همیشه کار دشواری است، به‌خصوص اینکه برای دومین بار بخواهید عقب‌افتادگی خود در نتیجه را جبران کنید، به همین خاطر راضی هستم. ما بازیکنان جوانی در ترکیب داریم که نیاز به کسب تجربه دارند و ما به آنها اعتماد داریم.