حسن قشقاوی با اشاره به اینکه انگور یکی از تولیدات محوری محصولات کشاورزی آذربایجان غربی است گفت: باید به بخش خصوصی اهمیت و دیدمان به کشاورزان تغییر کند اگر چنین اتفاقی افتاد برگزاری جشنواره ها فایده دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مرور نیوز، حسن قشقاوی با بیان اینکه انگور میوه بهشتی است گفت: آذربایجان غربی ظرفیت و پتانسیل بالایی در بخش کشاورزی دارد و باید تمام مسئولان نظام کمک کنند تا محصولات این استان به خوبی به کشورهای خارجی صادر شود تا کشاورزان بتوانند برای حفظ تولید محصولات کشاورزی تلاش مضاعف کنند.

معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در جشنوار انگور ارومیه افزود: قول می دهم ویزای ١٩٠ کشور از همین ارومیه صادر شود چون ارومیه فرودگاه بین المللی دارد و باید وزارت أمور خارجه و همه مسئولان با کمک هم از آن حمایت کنیم.

قشقایی با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تا کشاورزان بتوانند محصولات خود را به خوبی تولید و به بازارهای جهانی  صادر کنیم تصریح کرد: باید از کشاورزان به خوبی حمایت کنیم تا محصولات خود را به کشورهایی از جمله روسیه، ترکیه و آذربایجان و جاهای دیگر صادر کنیم.

به گفته این مسئول باید تلاش کنیم تا انگور که یکی از تولیدات محوری محصولات کشاورزی آذربایجان غربی است، در دنیا به خوبی و با نام ایران معرفی شود.