درحالی‌که گفته می‌شود رباط پای سینا عشوری پاره شده، تراکتورسازان پیش از دربی تبریز به دنبال بخشش محرومیت انضباطی سرمربی خود هستند.

به گزارش مرور نیوز، تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد روز پنجشنبه از ساعت 14:45 در استادیوم اختصاصی تیم گسترش فولاد به مصاف یکدیگر رفته و دربی تبریز را برگزار خواهند کرد.

زمان کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربیان 2 تیم مشخص شد.فراز کمالوند و امیر قلعه‌نویی از ساعت 13 فردا (چهارشنبه) در سالن کنفرانس باشگاه گسترش فولاد به جمع خبرنگاران آمده و پاسخگوی سؤالات آنان خواهند بود.

سینا عشوری هافبک تیم تراکتورسازی در تمرین عصر دیروز این تیم دچار مصدومیت شده و به‌احتمال‌زیاد دربی تبریز را از دست داد.این بازیکن امروز از پای خود MRI می‌گیرد تا وضعیت نهایی‌اش مشخص شود.طبق گفته پزشکان تیم تراکتورسازی مصدومیت سینا عشوری قطعاً پارگی رباط است.

تیم تراکتورسازی تا پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد، تمرینات خود را طبق برنامه از ساعت 15 در زمین چمن لشگر عاشورای تبریز برگزار خواهد کرد.

علی‌رغم اینکه گفته می‌شد کرار مصدوم است اما این بازیکن مشکلی برای دیدار مقابل گسترش فولاد ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند سرخ پوشان را در دربی تبریز یاری کند.

تیم تراکتورسازی برای دربی تبریز هیچ بازیکن محرومی ندارد.تنها محروم تیم تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی است که به دلیل اخراج در دیدار گذشته این تیم، نمی‌تواند در دربی تبریز کنار زمین باشد.

این در حالی است که مسوولان باشگاه تراکتورسازی برای بخشش محرومیت قلعه‌نویی دست‌به‌کار شدند.آنان می‌گویند داور خودش هم اعتراف کرده که صحنه اخراج قلعه‌نویی از کنار زمین دچار اشتباه شده است و به همین خاطر درصدد بخشش محرومیت سرمربی تیم خود هستند.