سلمان زاده به اردوی تیم ملی او اسپرت در ساری دعوت شد.

به گزارش مرور نیوز از ارومیه:سومین مرحله اردوی های آماده سازی تیم ملی او-اسپرت کشور در دو بخش بانوان وآقایان همزمان فردا به پایان خواهد رسید واین در حالیست که از زمان برگزاری اولین اردوی آماده سازی تیم ملی او- اسپرت درهمدان در اردیبهشت ماه 94 و سپس دومین مرحله اردو در مهرماه سال جاری در اصفهان و یزد همزمان برای آقایان و بانوان 47 نفر از دعوت شده گان به اردو ریزش کردند و اینک در آستانه اعزام تیم 51 نفر او-اسپرت کشور تمامی اعضا در آمادگی کامل به سرمی برند.

اینک روزهای پایانی سومین مرحله اردوی تیم ملی آقایان که دربهبهان و بانوان در یزد در حال انجام است شبکه تلوزیونی ترکیه به پخش تصاویری از اردوی تیم ملی ایران ، تیم ملی انجمن او-اسپرت ج.ا.ایران و تیم ملی آذربایجان را از رقبای جدی هشتمین دوره رقابتهای جهانی او-اسپرت برای تیم ملی کشورشان معرفی نمود.

شایان ذکر است کاروان51 نفر انجمن اواسپرت کشور یا سرمربیگری دکترجاسم منوچهری و مربیگری سعیده باقری پور،جعغر زارعی،علی آقاجاری 5 آذرماه عازم آنتالیا جهت شرکت درهشتمین قهرمانی او- اسپرت جهان خواهدشد. گزارش لحظه به لحظه این رویداد مهم از طریق سایت فدراسیون جهانی او-اسپرت از روز سوم آذرماه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.