یک رهبر جنبش فتح با حمله بی سابقه به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، او را «برده تل آویو» توصیف کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از رهبران جنبش فتح با انتشار مطلبی محمود عباس را برده تل اویو خواند.

«حسام خضر» یکی از رهبران جنبش فتح طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: سلیم زعنون بزرگترین شاهد دروغین در تاریخ این ملت مظلوم است. پیرمرد نفهمی که هنوز درباره دادستانی کل در غزه در سال ۱۹۵۴ صحبت می کند و از همین رو، هنوز شایستگی ریاست شورای ملی را دارد. زعنون بر تداوم حضور در سمت ریاست شورای ملی اصرار دارد و مدعی است که این نشست، دوره فوق العاده شورای ملی است و نباید تغییری در آن ایجاد شود؛ چرا که این مساله به شخص وی مربوط می شود، اما وقتی رئیس وی (عباس) «برده تل آویو» دستور به حضور اعضا و تعیین جانشین برای آنها بدهد، این فرد دو روی بی عقل، اصول و مبانی را فراموش می کند.

خضر خاطر نشان کرده است که «زعنون و رئیس وی و اطرافیان آنها می دانند که اگر کفش مرا تاج سر خودشان قرار دهند، مایه شرف و افتخارشان است، اما اگر پوست صورت آنها را جای کفش من قرار دهند، برای من عیب است و مایه افتخارم نیست.»

مقامات بی آبرو و بی ناموس ما با خون ملت شان تجارت می کنند

وی در پایان تصریح کرد که «مقامات بی آبرو و بی ناموس ما با خون ملت شان تجارت می کنند تا به منافع خود و فرزندان و نوادگان و نسل های بعدی شان برسند.