دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، با برهم صالح رئیس جمهوری عراق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، با برهم صالح رئیس جمهوری عراق، در قصر "السلام" واقع در منطقة الخضراء بغداد دیدار و گفتگو کرد.

دبیرکل نُجَباء ضمن تبریک انتخاب صالح به عنوان رئیس جمهوری، اظهار داشت: شما امروز، مسئولیت بزرگ و خطیری در برابر خدا و ملت عراق دارید و مردم باید از مشکلات پیش‌رو خارج شده و اوضاعشان بهبود یابد.

شیخ اکرم الکعبی، ریاستِ جمهور را یک تکلیف و نه برتری توصیف کرد و افزود: عراق به انسان‌های مومن و مکتبی نیاز دارد که پس از شکست تروریسم در میادین جنگ، با تروریسمِ فکری، فرهنگی و امنیتی مبارزه کند.

وی همچنین بر ضرورت شناخت اولویت‌های دولت جدید و به خدمت گرفتن تمامی امکانات برای ارایه خدمات و تغییر وضع معیشتی مردم تاکید کرد.

در ادامه، رئیس جمهوری عراق، با تصدیق سخنان دبیرکل نُجَباء و خواسته‌های به حق مردم، گفت: پایان بخشیدن به تروریسم در ابعاد مختلف، حرکت سریع به سمت اصلاحات و ارایه خدمات به ملت قطعاً از برنامه‌های دولت جدید خواهد بود.

برهم صالح با تاکید بر روحیه مشارکت و تعاون خاطرنشان ساخت: همه باید به دولت جدید کمک کنند تا وضعیت فعلی کشور بهبود یافته و سامان گیرد.

وی در پایان از نقش مقاومت اسلامی نُجَباء در ایجاد امنیت و ثبات کشور تقدیر کرد و اقدامات جهادی این جنبش را فداکاریخواند.