کلاس های آنلاین کانون زبان به صورت با کیفیت و جامع از روز سه شنبه ۶ خرداد (پس از ماه مبارک رمضان) آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، روابط عمومی کانون زبان ایران در اطلاعیه ای از آغاز به کار کلاس های آنلاین کانون زبان از ۶ خرداد ۹۹ خبر داد و نوشت:

زبان آموزان کانون زبان ایران

باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات،

چنانچه می‌دانید در شرایط جاری دنیا و کشور عزیزمان ایران، استمرار آموزش‌ها از مسیرهای تحت وب، مبنایی معقول و منطقی و راهکاری ضروری قلمداد می‌شود. با این رویکرد و نظر به پیشتازی کانون زبان در عرصه‌های آموزش، راه اندازی سامانه‌های آموزش تحت وب در دستور کار قرار دارد.

در هفته‌ای که گذشت، سامانه‌های مذکور مورد آزمایش، تست و ارزیابی قرار گرفت و اشکالات آن در حجم مخاطبان کانون زبان و رفتار شناسی منحصر به فرد آن، استخراج شد. اکنون این سامانه نیازمند باز طراحی و معماری مجدد ساختار تحت وب و منابع پشتیبان است تا اشکالات آن را کاملاً مرتفع سازد.

لذا به همه شما عزیزان اعلام می‌دارد کلاسهای آنلاین کانون زبان به صورت با کیفیت و جامع از روز سه شنبه ۶ خرداد (پس از ماه مبارک رمضان) آغاز به کار خواهد کرد و کلاس‌ها بر اساس تقویم آموزشی جدید ترم بهار به صورت کامل اجرایی خواهد شد انشاالله.

در برهه زمانی پیش رو تا آغاز کلاس‌ها، زمانبندی کلاس‌ها متناسب با اقتضائات سامانه آموزشی تغییراتی خواهد داشت که از طریق مراکز آموزشی اطلاع رسانی و پیگیری خواهد شد و همچنین ثبت نام جدید نیز صورت خواهد گرفت.

البته جلسات رفع اشکال حضوری هم در اواخر ترم بهار تدارک دیده شده است تا از آن طریق بر کیفیت آموزش آنلاین افزوده شود. علاوه بر این، پادکست های آموزشیِ سیلابس‌های درسی در سامانه آموزشی (در حساب کاربری ثبت نام) برای زبان آموزان ترم بهار از ششم خرداد بارگذاری خواهد شد که مکمل آموزش‌های آنلاین در کلاس‌ها خواهد بود.

به همه زبان آموزان عزیز اطمینان می‌دهد که اصلاحات پیش رو در سامانه موجب ارتقای اساسی در کیفیت آموزش‌های آنلاین خواهد شد و کلاس‌های مذکور از ششم خرداد ماه برقرار خواهد بود انشاالله.