ثبت‌نام آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی DELE از روز یکشنبه ۶ مهرماه ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۳ مهرماه ادامه می‌یابد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی کانون زبان ایران، ثبت‌نام در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت register.ili.ir صورت خواهد گرفت و قرار است آزمون کتبی بزرگسالان در تاریخ ۲۴ آبان ماه و آزمون کتبی نوجوانان در تاریخ ۲۳ آبان ماه برگزار شود.

همچنین روز و ساعت آزمون شفاهی برای هر متقاضی در برگۀ ورود به جلسه درج خواهد شد.

لازم به ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، برگزاری یا عدم برگزاری این دوره از آزمون DELE، منوط به نظر ستاد کرونا و شرایط شیوع ویروس در تاریخ مذکور می‌باشد.

همچنین داوطلبانی که در دوره می ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹) ثبت‌نام کرده بودند و بعد از کنسل شدن آزمون انصراف ندادند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند اما متقاضیانی که انصراف نداده ولی درخواست تغییر سطح دارند، باید مابه التفاوت هزینه ثبت نام را، در قسمت ویرایش ثبت‌نام پرداخت نمایند.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر فایل پیوست را مطالعه و یا با شماره تلفن ۸۸۴۹۲۱۹۲ تماس بگیرند.

زمان ثبت‌نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، لذا متقاضیان لازم است در تاریخ‌های اعلام شده ثبت‌نام خود را تکمیل یا اطلاعات را ویرایش نمایند.

فایل پیوست