مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت امروز پایان می‌یابد.

به گزارش مرور نیوز محمد حسین پورکاظمی با اشاره به این مطلب بیان کرد: داوطلبان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد می‌توانند تا ساعت 24 امشب  جمعه ۲۸ مهر ماه برای ثبت نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

پورکاظمی گفت: همچنین داوطلبان شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت می‌توانند تا ساعت 16 فردا، شنبه 29 مهر ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام اینکه نتایج اولیه پس از سنجش شرایط داوطلبین و گزینش ایشان اعلام می‌شود، گفت: از داوطلبان انتظار می‌رود تا پایان ساعت اعلام شده با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان این‌که با توجه به اینکه گزینش‌ها و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت این دو مقطع باید حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز اعلام شود و افراد پذیرفته‌شده به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، تاکید کرد: زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد و لازم است افراد در بازه زمانی تعیین‌شده برای ثبت‌نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

پورکاظمی در پایان تاکید کرد: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد از چهارشنبه، ۲۶ مهر ماه آغاز شده بود و ثبت نام مقطع دکترا از ۲۶ مهر ماه آغاز شده و تا فردا 29 مهرماه ادامه دارد.