فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: مسیر مهران ایلام که قبلا یکطرفه شده بود امروز به حالت عادی برگشته و تردد در آن به صورت دو طرفه در حال اجرا است.

به گزارش مرور نیوز،  سردار محسن فتحی زاده ،  فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در برنامه خبر سراسری شبکه یک سیما گفت: عملیات بزرگ اربعین با همه زیبایی هایش رو به پایان است و قریب به ۹۰ درصد از زائران پس از زیارت و برگزاری این کنگره عظیم به کشور بازگشتند.

وی تصریح کرد: الحمدالله امروز همه مرزهای میهن اسلامی مان آماده پذیرایی از زائران است و جریان ورود این عزیزان به شکل روان و منظم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه مسیر مهران – ایلام که قبلا یکطرفه شده بود امروز به حالت عادی برگشته و تردد در آن به صورت دو طرفه در حال اجرا است، گفت: پیش بینی می شود طی روزهای آتی همه زائران به میهن عزیزمان بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: امسال به لحاظ حسن مدیریت، زائران عزیز توانستند بدون مشکل و دغدغه ای بعد از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگردند.

وی خاطر نشان کرد: الحمدالله با تدابیر همه مسئولان، مدیران اجرایی و ساکنان استان های مرزی و شهرها، کنگره عظیم اربعین امسال زیباتر از سال های گذشته برگزار شد.