رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی جاده های مازندران از امروز نخستین روز آبان ماه آغاز شده و تا ساعت 12 روز شنبه 11 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز،  علی‌رضا قدمی ،  رئیس پلیس راه مازندران درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های مازندران گفت درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم بوده و باتوجه به بارندگی سطح محورهای استان لغزنده است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته و روزهای پایانی صفر از امروز در محورهای مازندران، افزود: این محدودیت‌ها از امروز نخستین روز آبان ماه آغاز شده و تا ساعت 12 روز شنبه 11 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها همچنان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز، از ساعت 8 تا 24 پنج‌شنبه دوم تا جمعه 10 و همچنین از ساعت 6 تا 12 روز شنبه 11 آبان از محور هراز ممنوع خواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روزهای جمعه سوم، یک‌شنبه پنجم و سه‌شنبه هفتم آبان ماه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روزهای جمعه سوم، یک‌شنبه پنجم و سه‌شنبه هفتم آبان ماه از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: همچنین  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14روز جمعه 10 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 11 آبان ماه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 10 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 11 آبان ماه  از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای جمعه سوم، یک‌شنبه پنجم و سه‌شنبه هفتم آبان از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24  روزهای جمعه سوم، یک‌شنبه پنجم و سه‌شنبه هفتم آبان  از مرزن‌آباد به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 10 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 11 آبان ماه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 10 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 11 آبان ماه  عبور از مرزن‌آباد به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: همچنین تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 10 آبان ماه از قائم‌شهر به تهران و بالعکس در محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

وی در پایان گفت: توصیه پلیس در این ایام باتوجه به پیش‌بینی حجم بالای ترافیک توجه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است.