پسری نوجوانی حین شوخی با برادرش به سمت وی با اسلحه ساچمه ای شلیک کرد و او را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش مرور نیوز،  سرهنگ پرویز حسینی فر ،  رئیس کلانتری ۱۳۱ شهر ری درخصوص جزئیات این خبر گفت: ساعت هشت شب پنجشنبه هفته گذشته بود که خبری به سامانه ۱۱۰ پلیسی اعلام شد مبنی بر اینکه یک فقره تیراندازی در محدوده این کلانتری رخ داده است.

کلانتری محله شهر ری در ادامه گفت: تیم عملیات کلانتری به قید فوریت خودشان را به موقعیت رساندند و پس از پی جویی های انتظامی خودشان متوجه شدند که دو برادر در حال شوخی با یکدیگر با اسلحه ساچمه ای، رخداد خونینی را رقم زده اند.

وی تصریح کرد: براساس شواهد، پسر ۱۴ ساله ای تفنگ ساچمه ای به دست به سمت برادر ۲۴ ساله خود می رود و در حالیکه قصد شوخی داشته است، دستش را روی ماشه قرار می دهد و گلوله ای به سمت بردار بزرگترش تیراندازی می کند.  

این مقام انتظامی افزود: برادر بزرگتر بر اثر این واقعه خونریزی شدید داشت که در ادامه اورژانس نیز در محل حضور یافت و مجروح این حادثه را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کردند و بنابر تشخیص تیم پزشکی این فرد تحت عمل جراحی قرار گرفت چراکه باید ساچمه از بدن خارج می شد.  

وی ادامه داد: همچنین پدر این پسر نوجوان به کلانتری مراجعه و بیان داشت که پسرش از ترس از خانه خارج و به خانه بازنگشته است که تیم عملیات کلانتری پس از بررسی موضوع موفق شد خیلی زود پسربچه را دستگیر کند.  

بنابراین گزارش، متهم با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شد و پرونده ای نیز در این زمینه تشکیل شده است.