رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور هراز و جنوب به شمال چالوس پرحجم است.

به گزارش مرور نیوز،  سرهنگ نادر رحمانی ،  رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت جوی و وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد: سطح راه‌ها در برخی از محورهای مواصلاتی کشور در استان‌های مازندارن، اصفهان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان، کهگیولویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، دیلم-گناوه بوشهر لغزنده‌ هستند و راننده‌ها باید برای تردد دقت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در ارتفاعات کرج-چالوس، گردنه آوج در استان‌های قزوین و همدان، گردنه اسدآباد در همدان و اسالم-خلخال اردبیل مه‌گرفتگی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تأکید کرد که در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور هراز و جنوب به شمال چالوس پرحجم است.

سرهنگ رحمانی گفت: یک‌طرفه شدن محور کرج-چالوس از سمت مرزن‌آباد به سمت تهران از بعدازظهر امروز (یکشنبه 5 آبان)،  در دستور کار قرار دارد اما هنوز ساعت شروع این محدودیت تردد قطعی نیست و متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان توصیه کرد که راننده‌ها سرعت مطمئنه را در مواقع لغزندگی جاده‌ها رعایت کنند.