رئیس پلیس راه مازندران گفت: در جاده هراز محدودیت ترافیکی از ساعت 18 تا 24 اجرا خواهد شد، ترافیک در محورهای پرحجم، سوادکوه و کیاسر استان عادی و روان است.

به گزارش مرور نیوز،  علی‌رضا قدمی ،  رئیس پلیس راه مازندران درخصوص وضعیت ترافیکی در محورهای شمالی گفت: در جاده هراز محدودیت ترافیکی از ساعت 18 تا 24 اجرا خواهد شد، ترافیک در محورهای پرحجم، سوادکوه و کیاسر استان عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها در محور کندوان نیز به‌صورت نیمه‌سنگین در برخی مقاطع سنگین است، افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و تردد خودروها در محدوده کندوان یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت یک‌طرفه در صورت افزایش حجم ترافیک  در محورهای هراز و کندوان از ساعت 16 امروز اعمال می‌شود و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در آن صورت تردد تمامی تریلی به‌ جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور سوادکوه ممنوع است.

این مسؤول اضافه کرد: در صورت یک‌طرفه شدن محور کندوان، تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است.

قدمی ادامه داد: در صورت یک‌طرفه شدن تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب و همچنین از ساعت 6 تا 12 فردا از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به بارش برف و باران در ارتفاعات محور کندوان، اظهار کرد: با توجه به ادامه بارش برف در محورهای کوهستانی مازندران لازم است مسافران قبل از شب نسبت به بازگشت اقدام کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی مازندران خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه در محورهای استان تردد کنند.