رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتصاب امرودی نیز گفت: من هنوز حکمی از انتصاب ایشان ندیده ام و البته من کلا مخالف چیزی هم نیستم.

به گزارش مرور نیوز،  محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران قبل از آغاز جلسه علنی امروز شورای شهر و درباره جلسه‌اش با عارف درخصوص جدایی تهران از شهر ری اظهار کرد: صبحت‌هایی در این جلسه صورت گرفت.

وی افزود: برخی می گفتند انتخابات شورای شهر در شهر ری به صورت مجزا برگزار شود انتخابات مجلس به همان شکل مشترک برگزار شود.

محسن هاشمی گفت: این بحث‌ها نتیجه نداد زیرا جلسه با تأخیر برگزار شد و زمان جلسه هم یک ساعت بیشتر نبود و مجلسی‌ها صحن علنی داشتند و موقعی که ما رسیدیم ساعت ۱۳:۳۰ بود و برخی حرف‌هایشان را زده بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: برخی از اعضا مثل فرماندار شهرری حرف‌هایی زده بودند و نماینده استاندار تهران هم حضور داشت و قوانین را گفته بود و اشاره کرده بود که جدایی امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: آقای الویری هم مخالفت‌هایی داشتند و آقای رسولی هم به واسطه سابقه وزارت کشوری بودنشان حرف‌هایی زده بودند و گفته بودند این جدایی به صلاح نیست.

محسن هاشمی اظهار داشت: من هم صحبت کردم و گفتم نتیجه نظر اعضای شورا را مطرح کردم و گفتم که اکثریت مخالف جدایی شهرری و تهران هستند.

وی ادامه داد: البته یک چیزی هم به شوخی مطرح شد که شهر ری سابقه هشت هزار ساله دارد به جای اینکه شهر ری را از تهران جدا کنیم اسم تهران را بگذاریم شهرری.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتصاب امرودی نیز گفت: من هنوز حکمی از انتصاب ایشان ندیده ام و البته من کلا مخالف چیزی هم نیستم.

محسن هاشمی درخصوص ادغام معاونت فرهنگی شهرداری با سازمان فرهنگی و هنری نیز گفت: اصلا صحبت این ادغام نبوده است و چیزی هم در این خصوص مطرح نشده است.

وی درباره اینکه امرودی روز یکشنبه رفت و آمد ویژه ای به ساختمان شورا داشته است گفت: ایشان در زمان مشاور بودن شان هم به صورت ویژه به شورا می‌آمدند و رفت و آمدهای داشتند.