جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: باند سارقان مامورنما در پایتخت متلاشی شد.

به گزارش مرور نیوز،  سرهنگ داوود فرد ،  جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران امروز (18 آبان) در نشست خبری با اعلام انهدام بزرگ ترین باند سرقت مامور نماهای میلیاردی اظهار کرد: از ابتدای سال اتباع خارجی به مراکز انتظامی اعلام می‌کردند که از سوی چند مامورنما مورد سرقت قرار می‌گرفتند.

وی افزود: اکیپ ویژه‌ای مسئول این موضوع شدند و در مجموع موفق شدیم که اعضا این باند که ۷ نفر در قالب ۳ باند بودند را شناسایی کنیم.

سرهنگ فرد ادامه داد: هر ۷ نفر شناسایی و دستگیر شدند و به تمامی سرقت های رخ داده اقرار کردند و تمامی سرقت‌هایی که انجام داده بودند کشف شدند و ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است.

جانشین پلیس آگاهی فاتب گفت: مالباختگان سوری، عراقی و ترکیه‌ای هستند و امکان می‌دهیم از تبعه‌های مختلف هم این گروه سرقت انجام داده باشند.

وی افزود: شگرد این باند هم به این صورت بوده است که به راننده می‌گفتند شما داعشی هستی و باید خودرو بازرسی شود و بعد اقدام به سرقت می‌کردند.

جانشین پلیس آگاهی گفت: این باند به ۵ زبان تسلط دارند و سابقه دار هم بوده‌اند حتی یک نفر از این باند در ترکیه سابقه کیفری داشته است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در استان‌های دیگر هم این باند در حال فعالیت بوده‌اند، استان‌هایی که اتباع و توریست‌ها رفت و آمد داشتند.