فرمانده نیروی انتظامی گفت: تأمین نظم و امنیت در مناطق آسیب دیده از زلزله را به عنوان یک اولویت جدی دنبال و عملیاتی می کنیم.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حسین اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی با ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله در شمال غرب کشور گفت: تمهیدات لازم برای ارائه هرگونه خدمات مطلوب امنیتی، انتظامی، ترافیکی و امدادی در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی پیش بینی و عملیاتی شده است.

وی تأکید کرد: علاوه بر اینکه تأمین نظم و امنیت در مناطق آسیب دیده از زلزله را به عنوان یک اولویت جدی دنبال و عملیاتی می کنیم، با بسیج و اعزام نیرو، گسیل امکانات و تجهیزات لازم از همه رده ها و پلیس های تخصصی اعم از مرزبانی ناجا، یگان ویژه ناجا، معاونت مهندسی ناجا، آماد و پشتیبانی ناجا، معاونت بهداد ناجا و ... در کنار هموطنان عزیزمان خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: از همان دقایق اولیه وقوع زلزله، سبزپوشان ناجا ضمن تلاش برای تأمین و برقراری نظم و امنیت، اقدامات لازم را برای سرعت بخشی به عملیات خدمات دهی، امدادرسانی و رسیدگی به هموطنان آسیب دیده آغاز کرده و این روند تا بازگشت شرایط به حالت عادی ادامه دارد.