مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: مشکل کم آبی در بوستان یاس فاطمی صحت ندارد و منبع ذخیره آب برای این بوستان در نظر گرفته شده و به دلیل بارندگی‌ها ممکن است نیاز درختان به آب کمتر باشد.

به گزارش مرور نیوز،  محمدعلی مختاری ، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در حاشیه یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص مشکل کم‌آبی در بوستان یاس فاطمی در جمع خبرنگاران گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چنین خبری صحت ندارد. منبع ذخیره آب برای این بوستان در نظر گرفته شده و به دلیل بارندگی‌ها ممکن است نیاز درختان به آب کمتر باشد.

وی درباره مشکل کم‌آبی در پارک چیتگر گفت: با توافقاتی که انجام گرفته، شرکت آب منطقه‌ای آب را برای این پارک باز کرده و مقداری از بدهی به آبفا را شهرداری پرداخت کرد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران ادامه داد: شهرداری نگذاشته است درختان بوستان چیتگر آسیب ببیند و از پساب دریاچه هم برای آبیاری استفاده شده و از تانکر هم سعی کردیم آب مورد نیاز برای درختان را تامین کنیم.

مختاری در باره خرید باغ جدید در تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صد درصد جرایم تخریبی اشجار و باغات در یک حساب جداگانه خزانه‌داری شهرداری جهت خرید باغات در مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شده است و بر همین اساس چندین باغ خریداری شد.

وی بیان داشت: امسال خرید 11 باغ در نظر گرفته شده که این باغات شناسایی و مقدمات خرید آنها در مناطق مختلف فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در پایان از تحویل باغ وثوق‌الدوله تا بهمن سال جاری خبر داد و گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا پیش بینی شده است.