رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از 15 تن مواد مخدر در پایتخت کشف شد، خاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده افزایش 42 درصدی کشفیات است.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حسین رحیمی ،  رئیس پلیس پایتخت در اجرای دومین مرحله از طرح ظفر که پیش از ظهر امروز (21 آبان) در مقر پلیس پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با استفاده از منابع اطلاعاتی و شگردهای خاص از حدود یک ماه پیش اقدامات خود برای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز با همکاری مقام قضایی 200 حکم قضایی برای ورود به 200 مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر صادر شده و ماموران پلیس طی سه روز گذشته با حضور در این اماکن 270 نفر از خرده فروشان حرفه‌ای مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از این 270 خرده فروش دستگیر شده بالغ بر 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 900 معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند گفت:‌ بعد از اجرای طرح ویژه پلیس در مناطقی نظیر شوش و هرندی برخی از خرده فروشان مواد مخدر به خانه‌ها و نقاط دیگری کوچ کردند و به تبع آن معتادان متجاهر نیز ممکن است در نقاط دیگری فعال شوند که ما دست از سر اینها بر نمی‌داریم و طبق قولی که به مردم داده‌ایم با آنان برخورد خواهیم کرد.

سردار رحیمی با بیان اینکه 15 خانه در اجرای طرح ظفر 2 در آستانه پلمب هستند، گفت: در اجرای این طرح 11 دستگاه خودروی سواری توقیف شدند و 155 فقره انواع آلات و ادوات مصرف و توزیع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از 15 تن مواد مخدر در پایتخت کشف شد، خاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده افزایش 42 درصدی کشفیات است و این نشان می‌دهد که ما اجازه ندادیم که حداقل 15 تن مواد مخدر به دست مصرف کننده برسد.

وی در مورد دیگر کشفیات طرح ظفر 2 نیز گفت: 500 کیلوگرم قرص متادون و مقادیری داروی روان گردان و غیر مجاز نیز در این طرح کشف و ضبط شده است.