امروز بعدازظهر کلیه مقاطع تحصیلی مدارس مناطق یک تا پنج و 22 تهران تعطیل هستند.

به گزارش مرور نیوز، اطلاعیه تعطیلی مدارس منتشر شد و بر این اساس با توجه به برودت هوا، بارش برف و پیش بینی ادامه بارش برف، امروز بعدازظهر کلیه مقاطع تحصیلی مدارس مناطق یک تا پنج و 22 تهران تعطیل هستند.

همچنین مدارس شهرستان شمیرانات در کلیه مقاطع در عصر امروز تعطیل خواهند بود.

* تعطیلی نوبت عصر مدارس شهرستان‌های استان تهران بدین شرح است:

قرچک

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص تعطیلی مدارس گفت: مدارس شهرستان قرچک در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت عصر روز شنبه مورخ ۲۵ آبان ۹۸ تعطیل  می باشد.

رودهن

مدیر آموزش‌وپرورش بخش رودهن گفت: مدارس نوبت عصر مدارس در تمامی مقاطع به دلیل بارش برف، تعطیل شد.

پردیس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: به دلیل بارش برف، برودت هوا و کاهش دید همه مقاطع مدارس شهرستان پردیس شامل جاجرود، بومهن و شهر پردیس شیفت بعد از ظهر امروز تعطیل است.

ورامین 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: مدارس شهرستان ورامین و بخش جوادآباد در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت عصر تعطیل است.

شهریار

مجید پارسا رئیس آموزش و پرورش شهریار گفت: مقاطع تحصیلی ابتدایی، پیش‌دبستانی، مهدکودک، استثنایی و دوره اول دبیرستان(راهنمایی) شهرستان شهریار که شامل شهرهای اندیشه، باغستان، وحیدیه، فردوسیه، شاهدشهر، صباشهر و شهر شهریار است به دلیل برودت هوا نوبت عصر امروز شنبه ۲۵ آبان تعطیل است.

پیشوا

رحیم جهانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:با توجه به برودت هوا و بارش هوا در پیشوا طی هماهنگی هایی با اداره کل آموزش پرورش استان تهران  مدارس  ابتدایی و پیش دبستانی در نوبت شیفت عصرپیشوا تعطیل خواهد بود.

وی گفت: هیچ تصمیمی برای تعطیلی در روز‌های آینده وجود ندارد و در صورت لزوم اعلام خواهد شد.

پاکدشت

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت گفت: کلیه مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی پاکدشت در نوبت بعدازظهر امروز تعطیل شد.