معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران گفت: خودرو های دوگانه سوز از جمله مواردی بود که سهمیه آنان روز شنبه از ۲۰۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر افزایش پیدا کرد.

به گزارش مرور نیوز، محسن پورسید آقایی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: در مورد حمل و نقل بررسی های خوبی انجام شده است. با آمادگی در این حوزه این طرح انجام شد. برای تاکسی ها، وانت بارها، تاکسی های اینترنتی و سایر وسایل حمل و نقل سهمیه ها در نظر گرفته شده است. مترو و اتوبوس مثل گذشته فعال است، مترو سرویس مناسب و استانداردی می دهد.

وی ادامه داد: اگر جایی احساس کنیم سهمیه کم است وزارت کشور آمادگی دارد آن را افزایش بدهد. خودروهای دوگانه سوز از جمله مواردی بود که سهمیه آنان روز شنبه از ۲۰۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر افزایش پیدا کرد.

پورسید  آقایی گفت: سهمیه ها فعلا در نظر گرفته شده است. امکان افزایش نیز هست. تنها جایی که برایش سهمیه در نظر گرفته نشده است تاکسی های شخصی است که چون ساماندهی ندارد کاری نتوانستیم بکنیم. تاکسی‌ های اینترنتی هم سهمیه دارند. در را باز کردیم کسانی که مسافرکشی شخصی می‌کنند در این شرکت های اینترنتی ثبت نام کنند. هم موضوع جا به جایی مسافر ساماندهی می شود و هم آن ها سهمیه می گیرند.