جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با بصیرت افزایی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضور مردم همیشه در صحنه و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انتظامی و ... بحمد الله نقشه شوم دشمنان قسم خورده انقلاب نقش بر آب شد.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حمید هداوند ، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بیست و یکمین جلسه قرارگاه امام علی ( ع ) در سخنانی با اشاره به اینکه با بصیرت افزایی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضور مردم همیشه در صحنه و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انتظامی و ... بحمد الله نقشه شوم دشمنان قسم خورده انقلاب نقش بر آب شد، اظهار کرد: در تحرکات و آشوب های چند روز گذشته مشخص شد که عناصر ضد انقلاب و خود فروخته منافقان که بطور خاص در طول هشت سال دفاع مقدس و چه قبل و بعد از آن خیانت ها و جنایت های بی شماری را بر ملت رشید ایران روا داشتند، حضوری فعال داشتند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما ثمره جانفشانی هزاران شهید گلگون کفن و ایثارگران و جانبازان سرافراز است که از هستی خود گذشتند تا پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در اهتزاز باشد، گفت: هرگز اراذل و اوباش و افراد خود فروخته و غرب زده  نخواهند توانست گزند و آسیبی به این شجره طیبه برساند چرا که مردم غیور ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف حامی و هوادار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: مردم ما نشان دادند که هرگز انقلاب ، رهبر و کشور خود را با وعده های تو خالی دشمنان قسم خورده معاوضه نمی کنند.