عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: ضمن باور و پذیرش حقوق شهروندان در بیان اعتراض به عنوان نماینده آنها درخواست می‌کنم طرح تعیین مکانی برای اعتراضات دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش مرور نیوز،  زهرا نژاد بهرام ، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در تذکری درخصوص بی‌توجهی مسوولین به تعیین مکانی برای اعتراضات گفت: حدود یک سال پیش طرحی از طرف شورای شهر جهت تعیین مکانی برای اعتراضات و بیان خواسته‌های مردم ارائه که از سوی هیات تصویب رد شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت پذیرش حقوق شهروندان در قانون اساسی و مسئولین سه قوه و رهبر معظم انقلاب باید بررسی کرد که واقعا اشکال و ایراد این طرح چه بوده است که پس از یکسال همه توصیه به اعتراضات مسالمت‌آمیز می‌کنند اما متاسفانه مکانی برای آن نیست. 

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ضمن باور و پذیرش حقوق شهروندان در بیان اعتراض به عنوان نماینده آنها درخواست می‌کنم این طرح دوباره مورد بررسی قرار گیرد. 

به گفته نژاد بهرام مشابه همین مصوبه شورای شهر از سوی هیات دولت نیز ارائه ولی از جانب مراجع ذی‌صلاح رد شده است و این سوال مطرح است که چرا باید باور به حقوق مردم و تدبیر برای احقاق این مسائل دشوار باشد.