رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ما در جمعیت هلال احمر نیازهای زیادی داریم و بدون کمک مردم قادر به ادامه راه نخواهیم بود. مشکلات و حوادث در کشور ما زیاد است و ما نیز باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم

به گزارش مرور نیوز،  علی اصغر پیوندی ، رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز (یکشنبه 3 آذر) در نخستین مراسم  تجلیل از امین موقوفات که با هدف تجلیل از واقفین انجام شد، اظهار کرد: وقف و هبه ازجمله راه های کمک های معنوی و مادی مردم به جامعه و جمعیت هلال احمر است و از مردم کشور برای توجه آن ها به این موضوع و وقف اموال خود به جمعیت هلال احمر تشکر می کنیم.

پیوندی افزود: مردم همیشه به هلال احمر اعتماد داشته و هر روز نیز این اعتماد در حال افزایش است از سوی دیگر وظیفه ما نیز حفظ این اعتماد مردمی و پاسخ دادن به آن است. جمعیت هلال احمر خود را ملزم می داند تا بر اساس تمایل واقفین، نظر کارشناسان و اولویت های جامعه اموال موقوفه را مدیریت کند.

وی تصریح کرد: ما در جمعیت هلال احمر نیازهای زیادی داریم و بدون کمک مردم قادر به ادامه راه نخواهیم بود. مشکلات و حوادث در کشور ما زیاد است و ما نیز باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم البته این امر مستلزم همکاری دستگاه ها و مردم دغدغه مند کشور است.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بسیاری از نیازهای امدادی، فرهنگی و مالی جمعیت هلال احمر توسط مردم تامین شده است، اظهار داشت: از تمامی واقفین کمال تشکر را دارم و تاکید می کنم که جمعیت هلال احمر به عنوان امین مردم، حافظ منافع مردمی و ملی خواهد بود.

پیوندی ابراز داشت: مقدار و توان مالی واقفین اهمیتی ندارد اما موضوع حائز اهمیت نفس عمل و نیت وقف کنندگان است که منجر به دستیابی هلال احمر به اهداف امدادی و حمایتی خود شده است. در سیل اخیر هلال احمر بدون کمک مردم قادر به اقدام موفقی نبود به طوری که در سیل اخیر شاهد کمک های بی سابقه ۲۵۰ میلیاردی و کمک های غیر نقدی ۱۵۰ میلیاردی مردم بودیم البته مشکلات همچنان ادامه دارد اما با کمک مردم و دولت در حال رفع شدن است.

وی در پایان عنوان کرد: از تمامی واقفین و مردم عزیز که همواره حامی جمعیت هلال احمر بوده اند تشکر می کنیم و امیدواریم بتوانیم فرهنگ وقف را در جامعه ترویج دهیم.

در پایان این برنامه نیز از جمعی از واقفین کشور که اموال و املاک خود را در اختیار جمعیت هلال احمر قراره داده اند، تقدیر شد.