رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: داشتن اعتراضات متعارف حق مردم است ولی اینکه امنیت کشور به چالش کشیده شود به هیچ وجه پذیرفته شده نیست.

به گزارش مرور نیوز به نقل از قوه قضاییه، جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راهپیمایی ۴ آذر تهران، گفت: حضور پرشور مردم در راستای حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری است، نشان دهنده تبعیت پذیری از ولایت است.

وی با بیان اینکه امنیت کشور به هیچ وجه قابل معامله با هیچ اعتراضی نیست، گفت: داشتن اعتراضات متعارف حق مردم است ولی اینکه امنیت کشور به چالش کشیده شود به هیچ وجه پذیرفته شده نیست.

جعفری با بیان اینکه باید تدبیری شود تا مردم بتوانند در این وضعیت اقتصادی با آرامش زندگی کنند، در پاسخ به اینکه مردم خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی شده‌اند، گفت: نیروی‌های انتظامی و امنیتی همه اقدامات را انجام داده‌اند و افرادی که در اغتشاشات اخیر نقش مهمی داشتند شناسایی و پرونده‌های قضایی تشکیل شده است.

رئیس کل محاکم تهران بیان داشت: پرونده‌ها با سرعت و دقت لازم در مرحله رسیدگی است و شعب ویژه‌ای هم در محاکم تشکیل خواهد شد و با سرعت و دقت اتخاذ تصمیم قضایی صورت می‌گیرد.