رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران برای سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و معاونت امور مناطق گزینه‌هایی در نظر گرفته بود که با اعضای شورای شهردر جلسه هم اندیشی در میان گذاشت.

به گزارش مرور نیوز،  محسن هاشمی ، رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورا درخصوص  برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز بعضی از اعضای شورای شهر و پیروز حناچی، شهردار تهران اظهار کرد: در این جلسه به موضوع استفاده از اتوبوس‌های برقی و تراموا در پایتخت توجه شد و برخی از حاضران در جلسه معتقد بودند استفاده از اتوبوس برقی با توجه به شرایط موجود نسبت به تراموا مقرون به صرفه‌تر است.

وی افزود: بررسی دقیق‌تر این موضوع قرار شد در کمیسیون تخصصی انجام گیرد تا مشخص شود اتوبوس‌های برقی یا تراموا برای رفع کمبود حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران در مورد اینکه آیا در مورد انتصابات جدید در این جلسه صحبت شده است یا خیر، گفت: در مورد انتصاباتی در اتوبوسرانی، تاکسیرانی و معاونت امور مناطق اسامی‌ را در جلسه مطرح کردند و در مورد آن بحث‌هایی انجام گرفت و اکثرا معتقد بودند که نحوه انتصابات باید به گونه‌ای باشد که نیروها نه از خارج از شهرداری بلکه از نیروهای تخصصی شهرداری در نظر گرفته شود.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران هم جزو افرادی است که قرار است از سمت مدیریت برود و جایگزین جدیدی اعلام شود؟ گفت: معلوم نیست آقای سنندجی برود.

وی همچنین در ادامه سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا رفتن احتمالی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران به دلیل موضوع صندلی‌فروشی و حواشی آن است؟ گفت: فکر نمی‌کنم.