پرونده محمدمهدی آخوندی به شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

به گزارش مرور نیوز،  پرونده محمدمهدی آخوندی پسر عباس آخوندی وزیر اسبق مسکن و شهرسازی به شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

یکی دو هفته پیش بود که خبر بازداشت پسر آخوندی رسانه‌ای و پیگیری‌های اولیه نشان داد وی متهم به کار چاق‌کنی و دریافت مبالغی در وزارتخانه مربوطه بوده است.

همچنین خبر رسید وی به همراه یکی از مشاوران وزیر سابق بازداشت شده است و  وی به همراه  شهرام اجتهادی  به اتهام کار چاق‌کنی و تخلفات مالی بازداشت شده و آقای اجتهادی با مهدی آخوندی و یکی دیگر از مسئولان ارشد دولتی نسبت فامیلی دارد.

محمدمهدی آخوندی که اکنون بازداشت شده در شرکت سرمایه‌ افزاپارس مسکن‌سازان بهشت پویا و چند شرکت دیگر عضو هیأت مدیره بوده است.

در آخرین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه نیز خبر بازداشت پسر وزیر مستعفی تأیید شد. اسماعیلی در نشست گفت: این فرد در جریان این پرونده تنها نیست و 4 نفر دیگر نیز مرتبط با این پرونده در بازداشت هستند.

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: کار رسیدگی به این پرونده در دادسرا در حال انجام است و موضوع به مسائل مالی و اقتصادی مربوط است.

البته اسماعیلی این را هم گفت: هنوز رسیدگی و اظهارنظری انجام نشده است. با این وجود اکنون خبر رسید که پرونده مالی پسر وزیر مستعفی دولت (آخوندی) برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.